Miejsce pracy: Kielce
Jednostka: Oddział 3 w Kielcach
Komórka:
Nr ref.: KRD-233
Termin zgłoszeń: 25 września 2013

Główne zadania:

  • Planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie na bieżąco prawidłowości realizacji zadań Zespołu Obsługi Klienta (11 etatów).
  • Realizację wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży z zakresu działań zespołu, w tym przydzielanie imiennych planów sprzedażowych dla pracowników oraz monitorowanie wykonanie planu.
  • Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, motywowanie ich i promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych.
  • Dbanie o wysoką jakość świadczonych usług i obsługę klienta zgodnie ze standardami.
  • Inicjowanie działań prowadzących do wzrostu sprzedaży produktów i usług bankowych.
  • Zarządzanie ryzykami występującymi w Zespole.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, preferowany profil ekonomiczny.
  • Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy w sprzedaży produktów bankowych w obszarze klientów sektora podstawowego.
  • Wysokiego poziomu wiedzy merytorycznej z zakresu oferty produktowej.
  • Umiejętności zarządzania zespołem pracowniczym, w tym umiejętności organizowania pracy, motywowania, zarządzania sprzedażą.
  • Kreatywności i inicjatywy we wsparciu pracowników i realizowaniu działań sprzedażowych.
  • Znajomości technik sprzedaży, silnej orientacji na wynik.
  • Czynnego prawa jazdy.

 

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.