Miejsce pracy:Kraków, Nowy Sącz, Kielce
Jednostka:Biuro Jakości Sprzedaży
Nr ref.:KRD/397/05/2017
Rodzaj umowy:umowa zlecenie
Termin zgłoszeń:26 października 2017

Główne zadania:

  • przeprowadzanie wizyt weryfikacyjnych/informacyjnych w oddziałach Banku
  • przekazywanie doradcom informacji zwrotnych po przeprowadzonej wizycie
  • propagowanie wśród doradców najlepszych praktyk w obsłudze Klientów
  • dokumentowanie tego, co wymaga poprawienia lub dodatkowej pracy
  • wyszczególnienie i docenienie dobrych elementów obsługi klienta
  • udzielanie instruktaży w jaki sposób doradca ma rozwijać relacje z Klientami nowymi i z Klientami z bazy

 Oczekujemy:

  • komunikatywności
  • spostrzegawczości
  • wysokiej kultury osobistej
  • umiejętności kontrolowania emocji
  • umiejętności jasnego wyrażania własnych myśli i opinii  

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szkolenia przygotowujące do pracy
  • miłą i sympatyczną atmosferę pracy
  • dojazd do Oddziałów z siedziby Regionu

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.