Miejsce pracy: Kraków
Jednostka: Centrum Administracji
Komórka: Biuro Administracji w Krakowie
Nr ref.: KRD-692
Termin zgłoszeń: 13 września 2013

Główne zadania:

  • Planowanie, organizowanie, koordynowanie i monitorowanie zadań Biura Administracji w sposób zapewniający prawidłową i terminową ich realizację.
  • Nadzorowanie procesów zarządzania, a w tym: nieruchomościami, inwestycjami i remontami, usługami transportowymi, majątkiem ruchomym Banku, zaopatrzeniem i obsługą Banku, archiwami bankowymi.
  • Planowanie i optymalizacja poziomu kosztów Biura Administracji.
  • Współpraca z wewnętrznymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi Banku w celu zapewnienia sprawnej realizacji usług Biura Administracji.
  • Kontakty z instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań.
  • Zarządzanie ryzykiem operacyjnym, w tym identyfikowanie, monitorowanie i ograniczanie ryzyka operacyjnego.
  • Bezpośrednie monitorowanie i ocena pracy podległych pracowników.

Oczekujemy:

  • Minimum 3-letniego stażu pracy na podobnym stanowisku, doświadczenia w instytucjach finansowych.
  • Wykształcenia wyższego.
  • Znajomość zagadnień merytorycznych, powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz zagadnień finansowych związanych z zakresem realizowanych zadań.
  • Umiejętność zarządzania zespołami pracowniczymi.
  • Otwartość na zmiany, dyspozycyjność, komunikatywność, orientacja na realizację celów oraz potrzeb klienta, dbałość o najwyższą jakość usług.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.