Miejsce pracy: Lublin, Rzeszów
Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Komórka: Biuro Contact Center
Nr ref.: LUD/005/12/2016
Termin zgłoszeń: 31 grudnia 2016

Główne zadania:

• udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym
• nawiązywanie kontaktów z Klientami Banku w sprawach związanych z kwestiami bezpieczeństwa
• przeprowadzanie badań ankietowych
• budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami

Oczekujemy:

• wykształcenia min. średniego
• komunikatywności oraz poprawnej wymowy
• wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celu
• pozytywnego nastawienia
• zdolności szybkiego uczenia się i kreatywności
• odporności na stres oraz umiejętności pracy pod presją czasu
• podstawowej znajomości obsługi komputera
• dyspozycyjności

Oferujemy:

• umowę zlecenia
• konkurencyjne wynagrodzenie
• elastyczny czas pracy
• profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.