Miejsce pracy: Lublin
Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Komórka: Zespół Contact Center
Nr ref.: LUD/0130/10/2013
Wymiar etatu: 0,75 lub 0,5
Termin zgłoszeń: 22 listopada 2013

Główne zadania:

  • Telefoniczną obsługę klientów Banku (rozmowy wychodzące i przychodzące).
  • Przyjmowanie zleceń klientów i ich wykonywanie w systemach bankowych.
  • Udzielanie informacji na temat produktów i usług bankowych oraz ich aktywną sprzedaż.
  • Budowanie i pogłębianie więzi z klientami.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia średniego lub wyższego.
  • Komunikatywności oraz poprawnej wymowy i dykcji.
  • Pozytywnego nastawienia i odporności na stres.
  • Wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celu.
  • Zdolności szybkiego uczenia się.
  • Podstawowej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office).
  • Dyspozycyjności (praca zmianowa).
  • Mile widziana znajomość technik sprzedaży.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.