Miejsce pracy: Biłgoraj
Jednostka: Oddział 1 w Biłgoraju
Nr ref.: LUD/164/11/2016
Termin zgłoszeń: 05 grudnia 2016

Główne zadania:

Wspieranie realizacji zadań przez pracowników Zespołu Obsługi Klienta, w szczególności:

  • posprzedażowa obsługa dokumentów, w tym ich skanowanie
  • wsparcie działań dotyczących produktów kredytowych oraz zakładania rachunków
  • koordynowanie i realizacja zadań wynikających z przepisów wewnętrznych Banku dotyczących obsługi zajęć egzekucyjnych, zapytań od instytucji zewnętrznych oraz innych zadań niezwiązanych bezpośrednio ze sprzedażą produktów i obsługą klienta
  • gromadzenie informacji o klientach i realizowanych umowach przekazywanych przez doradcę w celu ich wykorzystywania do poszerzania współpracy z klientami
  • wprowadzanie albo ewidencjonowanie, w odpowiednich aplikacjach danych realizowanych operacji oraz odpowiedzialność za jakość tych danych
  • realizacja zadań związanych z obsługą zastrzeżeń
  • prowadzenie dokumentacji wymaganej dla realizacji zadań określonych dla zajmowanego stanowiska oraz kompletowanie i przekazywanie dokumentacji odpowiednio do administrowania albo do archiwizacji
  • obsługa reklamacji i wniosków klientów albo przekazanie do wyjaśnienia właściwym jednostkom i komórkom organizacyjnym Centrali
  • przeprowadzanie kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w zakresie określonym przez dyrektora Oddziału
  • zapewnianie dostępności, aktualizacji i właściwej ekspozycji materiałów informacyjnych i promocyjnych na stanowisku

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego lub średniego
  • znajomości procedur i produktów bankowych oferowanych przez Bank
  • doświadczenia na podobnym stanowisku lub doświadczenia na stanowisku doradczym
  • umiejętności analizowania dokumentów bankowymi i zarządzania informacjami
  • umiejętności oceny zdolności kredytowej klientów indywidualnych
  • dobrej organizacji pracy, dokładności i sumienności

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.