Miejsce pracy: Lublin
Jednostka: Biuro Sprzedaży Telefonicznej
Nr ref.: LUD/213/11/2016
Rodzaj umowy: umowa zlecenie
Termin zgłoszeń: 11 grudnia 2016

Jeżeli poniższe stwierdzenia są o Tobie:

  • mam tyle lat, na ile się czuję
  • lubię rozmawiać, szczególnie przez telefon
  • do zadań podchodzę z entuzjazmem i zaangażowaniem
  • jestem optymistą
  • potrafię przekonywać innych
  • mam ładny głos i poprawną wymowę
  • szkołę średnią mam już za sobą
  • obsługa komputera nie jest mi obca
  • wolę jeansy niż garnitur

Aplikuj do najnowocześniejszego Biura Contact Center w Polsce* PKO Banku Polskiego. Miejsce pracy: Lublin lub Rzeszów

Czekają na Ciebie:

  • sympatyczny zespół, zróżnicowany wiekowo
  • atrakcyjna stawka godzinowa
  • prowizja odzwierciedlająca Twoje zaangażowanie
  • elastyczna forma zatrudnienia
  • szkolenie przygotowujące do pracy
  • okazje do sprawdzenia się w zadaniach takich jak:
    • kontakty telefoniczne z klientami, którzy wyrazili na to zgodę
    • prowadzenie rozmów o charakterze sprzedażowym i informacyjnym
    • przeprowadzanie badań ankietowych

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.