Miejsce pracy: Lublin
Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Komórka: Biuro Contact Center w Lublinie
Nr ref.: LUD/245/09/2016
Termin zgłoszeń: 11 grudnia 2016

Główne zadania:

  • telefoniczna obsługa klientów Banku (rozmowy wychodzące i przychodzące)
  • aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych
  • przyjmowanie zleceń klientów i ich wykonywanie w systemach bankowych
  • budowanie i pogłębianie więzi z klientami

Oczekujemy:

  • wykształcenia średniego lub wyższego
  • mile widziana znajomość języków rosyjskiego/ukraińskiego
  • komunikatywności oraz poprawnej wymowy i dykcji
  • pozytywnego nastawienia
  • odporności na stres
  • wysokiej motywacji do pracy
  • zdolności szybkiego uczenia się
  • podstawowej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • dyspozycyjności (praca zmianowa)
  • mile widziana znajomość technik sprzedaży
  • posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych
  • niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie przeciwko życiu i zdrowiu, przeciwko wymiarowi sprawiedliwości, przeciwko ochronie informacji, przeciwko wiarogodności dokumentów, przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko obrotowi pieniędzmi i papierami wartościowymi lub za przestępstwo skarbowe

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.