Miejsce pracy: Rzeszów
Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Komórka: Biuro Contact Center
Nr ref.: LUD/254/03/2014
Termin zgłoszeń: 06 kwietnia 2014

Główne zadania:

  • Udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym i sprzedażowym.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami.

Oczekujemy:

  • Min. wykształcenia średniego.
  • Komunikatywności, poprawnej wymowy oraz dyspozycyjności (praca zmianowa).
  • Pozytywnego nastawienia i kreatywności.
  • Podstawowej znajomości obsługi komputera.
  • Wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celu.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży.

Wybranym osobom oferujemy:

  • Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się banków w Polsce.
  • Dla najlepszych pracowników zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Elastyczne grafikowanie czasu pracy.
  • Udział w szkoleniach zakresu produktów bankowych i technik sprzedaży.
  • Wynagrodzenia uzależnione od efektów pracy (stawka godzinowa + stawka skutecznościowa).

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.