Miejsce pracy: Rzeszów
Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Komórka: Biuro Contact Center
Nr ref.: LUD-267 (0,75 etatu)
Termin zgłoszeń: 31 maja 2013

Główne zadania:

  • telefoniczną obsługę klientów Banku (rozmowy wychodzące i przychodzące)
  • przyjmowanie zleceń klientów i ich wykonywanie w systemach bankowych
  • negocjacje warunków spłaty zaległych zobowiązań
  • udzielanie informacji na temat produktów i usług bankowych oraz ich aktywną sprzedaż
  • budowanie i pogłębianie więzi z klientami

Oczekujemy:

  • wykształcenia średniego lub wyższego
  • komunikatywności oraz poprawnej wymowy i dykcji
  • pozytywnego nastawienia i odporności na stres
  • wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celu
  • zdolności szybkiego uczenia się
  • podstawowej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • dyspozycyjności (praca zmianowa)
  • mile widziana znajomość technik sprzedaży.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.