Miejsce pracy:Rzeszów
Jednostka:Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Komórka:Biuro Contact Center
Nr ref.:LUD-267 (0,75 etatu)
Termin zgłoszeń:31 maja 2013

Główne zadania:

  • telefoniczną obsługę klientów Banku (rozmowy wychodzące i przychodzące)
  • przyjmowanie zleceń klientów i ich wykonywanie w systemach bankowych
  • negocjacje warunków spłaty zaległych zobowiązań
  • udzielanie informacji na temat produktów i usług bankowych oraz ich aktywną sprzedaż
  • budowanie i pogłębianie więzi z klientami

Oczekujemy:

  • wykształcenia średniego lub wyższego
  • komunikatywności oraz poprawnej wymowy i dykcji
  • pozytywnego nastawienia i odporności na stres
  • wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celu
  • zdolności szybkiego uczenia się
  • podstawowej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • dyspozycyjności (praca zmianowa)
  • mile widziana znajomość technik sprzedaży.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.