Miejsce pracy:Lublin lub Rzeszów
Jednostka:Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Komórka:Biuro Contact Center
Nr ref.:LUD-303
Termin zgłoszeń:31 sierpnia 2013

umowa zlecenia

Główne zadania:

  • Udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym i sprzedażowym.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami.

Oczekujemy:

  • Min. wykształcenia średniego.
  • Komunikatywności, poprawnej wymowy oraz dyspozycyjności (praca zmianowa).
  • Pozytywnego nastawienia i kreatywności.
  • Podstawowej znajomości obsługi komputera.
  • Wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celu.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.