Miejsce pracy: Lublin
Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Detalicznego
Komórka: Biuro Contact Center
Nr ref.: LUD-308 Lublin
Termin zgłoszeń: 22 września 2013

Główne zadania:

  • Udział w telefonicznych akcjach wychodzących o charakterze informacyjnym i sprzedażowym.
  • Budowanie pozytywnego wizerunku Banku w kontaktach z Klientami.

Oczekujemy:

  • Min. wykształcenia średniego.
  • Komunikatywności, poprawnej wymowy oraz dyspozycyjności (praca zmianowa).
  • Pozytywnego nastawienia i kreatywności.
  • Podstawowej znajomości obsługi komputera.
  • Wysokiej motywacji do pracy i nastawienia na realizację celu.
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.