Miejsce pracy: Lublin
Jednostka: Centrum Administracji
Komórka: Sekcja Nieruchomości i Kontraktów w Lublinie
Nr ref.: LUD-350
Termin zgłoszeń: 30 września 2013

Główne zadania:

  • Planowanie, organizowanie, nadzór i kontrolę nad prawidłową i terminową realizacją zadań Sekcji:
    a/ zarządzanie oraz administrowanie nieruchomościami Banku zlokalizowanymi w terytorialnym zasięgu działania sekcji.
    b/ świadczenie usług administracyjnych na rzecz komórek organizacyjnych Centrali i jednostek zlokalizowanych w terytorialnym zasięgu działania sekcji.
    c/gospodarowanie składnikami majątkowymi zarządzanymi przez Centrum, będącymi w użytkowaniu komórek organizacyjnych Centrali i jednostek zlokalizowanych w terytorialnym zasięgu działania sekcji.
  • Nadzór nad realizacją zadań przypisanych podległym pracownikom, w tym sprawdzanie
    i akceptowanie materiałów przygotowywanych przez podległych pracowników.
  • Wykonywanie kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w komórce oraz zapewnienie kontroli
    i poprawności wprowadzania danych do odpowiednich aplikacji przez podległych pracowników.
  • Wykonywanie właściwych czynności w udostępnionych aplikacjach systemu informatycznego Banku zgodnie z poziomem uprawnień i zakresem wykonywanej pracy.
  • Współpracę z dostawcami usług wykonawczych w zakresie realizowanych zadań, w szczególności respektowanie wykonania należnych zobowiązań.
  • Współpracę z pracownikami komórek organizacyjnych Centrali oraz innych jednostek organizacyjnych Banku w  zakresie realizowanych zadań.
  • Inicjowanie i wnioskowanie w zakresie usprawnień oraz nowych rozwiązań w zakresie realizowanych zadań.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (preferowane techniczne).
  • Minimum 2 letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym.
  • Minimum 2 letniego doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami.
  • Mile widziane licencja zarządzania nieruchomościami.
  • Pełnego zakresu wiedzy fachowej i praktycznej dla obszaru zarządzania nieruchomościami.
  • Umiejętności sporządzania analiz i raportów.
  • Samodzielności w działaniu, umiejętności ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy
    pod silną presją czasu.
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
  • Posiadania prawa jazdy kat. B.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.