Miejsce pracy: Lublin
Jednostka: Centrum Administracji
Komórka: Sekcja Projektów Inwestycji i Remontów w Lublinie
Nr ref.: LUD-352
Termin zgłoszeń: 20 września 2013

Główne zadania:

  • Przygotowywanie wniosków i planów projektowych oraz innych dokumentów umożliwiających realizację inwestycji, projektów I remontów dotyczących nieruchomości użytkowanych przez Bank,
  • Koordynowanie i nadzór prac realizowanych przez podmioty zewnętrzne w zakresie realizowanych zadań inwestycyjnych, projektów oraz remontów,
  • Sprawowanie nadzoru inwestorskiego zgodnie z zapisami prawa budowlanego,
  • Pozyskiwanie, dla celów projektowych, decyzji i warunków zabudowy, niezbędnych dla realizacji zadań inwestycyjnych, projektów i remontów,
  • Przygotowywanie dokumentów umożliwiających rozliczenie zadań inwestycyjnych, projektów
    i remontów.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki techniczne),
  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenia w zarządzaniu projektami,
  • Znajomości zagadnień merytorycznych, powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa budowlanego,
  • Samodzielności w działaniu, umiejętności ustalania priorytetów, planowania i organizacji pracy pod silną presją czasu,
  • Umiejętności sporządzania analiz i raportów,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • Prawa jazdy kat. B (czynne).

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.