Miejsce pracy: Poznań
Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Komórka: Sekcja Wsparcia Bankowości Elektronicznej w Poznaniu
Nr ref.: POD/097/11/2016
Termin zgłoszeń: 09 grudnia 2016

Główne zadania:

• obsługa klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej
• kontakt z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji i kontaktów bezpośrednich
• wsparcie techniczne klientów w zakresie bankowości elektronicznych PKO Banku Polskiego
• wyjaśnianie wszelkich zapytań dot. bankowości elektronicznych PKO Banku Polskiego
• prowadzenie czynności reklamacyjnych
• wyjaśnianie wszelkich zapytań związanych z transakcyjnością


Oczekujemy:

• komunikatywnej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
• wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów
• doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności efektywnego działania pod presją czasu
 zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
• odporności na stres
• umiejętności analitycznych i kreatywności
• mile widziane doświadczenie w pracy w bankowości/finansach

Oferujemy:

• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń
• pracę w zgranym i zmotywowanym zespole posiadającym międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2008

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.