Miejsce pracy: Poznań
Jednostka: Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Komórka: Biuro Obsługi Klienta Korporacyjnego
Nr ref.: POD/105/08/2016
Termin zgłoszeń: 13 grudnia 2016

Główne zadania:

  • obsługa klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej oraz Oddziału w Niemczech
  • kontakt z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji i kontaktów bezpośrednich
  • wyjaśnianie wszelkich zapytań dot. rachunków i produktów
  • prowadzenie czynności reklamacyjnych
  • wyjaśnianie wszelkich zapytań związanych z transakcyjnością
  • sporządzanie dokumentów na życzenie klienta (opinie/zaświadczenia)

Oczekujemy:

  • komunikatywnej znajomości języka niemieckiego
  • wykształcenia wyższego(preferowane bankowość/finanse)
  • doskonałej organizacji pracy własnej, umiejętności efektywnego działania pod presją czasu              
  • zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • odporności na stres
  • mile widziane doświadczenie w pracy w bankowości/finansach
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • profesjonalny system szkoleń
  • pracę w zgranym i zmotywowanym zespole posiadającym międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2008

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.