Miejsce pracy:Poznań
Jednostka:Oddział 7 w Poznaniu
Komórka:
Nr ref.:POD/218/02/2014
Termin zgłoszeń:10 marca 2014
Główne zadania:
- Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
- Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji
i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych. - Identyfikowanie potencjalnych klientów bankowości osobistej oraz gromadzenie niezbędnych informacji umożliwiających nawiązanie z nimi bezpośrednich kontaktów.
- Przygotowywanie indywidualnej oferty dla klientów bankowości osobistej stosując się do zasad określonych odrębnymi przepisami.
- Doradzanie klientom w zarządzaniu środkami na rachunkach.
- Monitorowanie rachunków obsługiwanych klientów i realizowanie ich zleceń.
- Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.
Oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego.
- Doświadczenie zawodowego w obsłudze klienta w instytucji finansowej lub w sprzedaży mile widziane.
- Silnej motywacji do pracy na stanowisku sprzedażowym – orientacji na wynik.
- Umiejętności rozpoznawania potrzeb, budowania trwałych relacji z klientami oraz pozyskiwania
i analizowania informacji. - Znajomości technik sprzedaży, z uwzględnieniem sposobów i technik skutecznej komunikacji, negocjowania, prezentacji.
- Prawa jazdy kat. B.
W nadsyłanych dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.