Miejsce pracy: Rawicz
Jednostka: Oddział 1 w Rawiczu
Komórka:
Nr ref.: POD-234
Termin zgłoszeń: 20 września 2013

Główne zadania:

  • Zarządzanie  zespołem  sprzedażowym.
  • Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych.
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klientów.
  • Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży.
  • Nadzorowanie oceny opłacalności współpracy z klientami w przypadkach stosowania indywidualnych warunków cenowych. 
  • Podejmowanie decyzji kredytowych w ramach przyznanych kompetencji.
  • Zarządzanie kosztami związanymi z zakresem działalności oddziału.
  • Zarządzanie ryzykiem operacyjnym.
  • Pozyskiwanie klientów oraz zapewnianie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów.
  • Bezpośrednie nadzorowanie  pracy podległych pracowników oraz dokonywanie jej oceny.
  • Wspieranie działania podległych pracowników oraz motywowanie ich do efektywnego działania.

Oczekujemy:

  • Minimum 3-letniego stażu pracy.
  • Wykształcenia wyższego.
  • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem pracowników oraz sprzedażą produktów bankowych.
  • Znajomości procedur i kompetencji na poszczególnych szczeblach zarządzania oraz strategii i planów operacyjnych Banku w obszarze bankowości detalicznej.
  • Świadomości biznesowej i znajomości standardów jakości obsługi klienta.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.