Miejsce pracy: Poznań
Jednostka: Centrum Administracji
Komórka: Biuro Administracji w Poznaniu
Nr ref.: POD-253
Termin zgłoszeń: 25 września 2013

Główne zadania:

  • Zapewnienie utrzymania właściwego stanu technicznego, estetyki i czystości nieruchomości zlokalizowanych na terenie działania Biura Administracji,
  • Organizowanie i uczestnictwo w kontrolach stanu technicznego nieruchomości,
  • Podejmowanie działań zmierzających do zapobiegania awariom, usuwanie sutków awarii oraz kompletowanie wymaganej dokumentacji w tym zakresie,
  • Uruchamianie, organizowanie i monitorowanie bieżących napraw i konserwacji,
  • Prowadzenie książek obiektu budowlanego oraz przechowywanie dokumentacji określającej stan prawny nieruchomości i dokumentacji technicznej obiektu,
  • Bieżąca aktualizacja baz danych i aplikacji,
  • Weryfikowanie naliczanych podatków i opłat w zakresie administrowanych nieruchomości, w tym wypełnianie deklaracji podatku od nieruchomości,
  • Wystawianie faktur VAT w zakresie gospodarowania nieruchomościami,
  • Zgłaszanie zapotrzebowani na zakup towarów i usług, w tym elementy wizualizacji,
  • Zakup drobnych towarów na potrzeby oddziałów,
  • Gospodarowanie majątkiem ruchomym znajdującym się w nieruchomościach,
  • Zapewnianie obsługi pokoi gościnnych oraz rozliczanie należności z tytułu ich użytkowania,
  • Uczestniczenie w działaniach mających na celu regulację stanu prawnego i przekształcania praw do nieruchomości,
  • Wystawianie dyspozycji księgowych.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia technicznego  minimum średniego, preferowane wyższe
  • doświadczenia w zarządzaniu/ administrowaniu licznymi nieruchomościami rozporoszonymi geograficznie
  • Znajomości przepisów prawnych w w/w zakresie.
  • Dyspozycyjności, umiejętności pracy pod presją, elastyczności w realizacji różnorodnych zadań
  • Prawa jazdy kat. B. oraz gotowości do częstych podróży służbowych w obrębie województw zachodniopomorskiego i lubuskiego
  • Sprawności w pracy z pakietem MS Office

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.