Miejsce pracy: Szczeciń
Jednostka: Centrum Administracji
Komórka: Sekcja Nieruchomości w Szczecinie
Nr ref.: SZD/205/11/2016
Termin zgłoszeń: 09 grudnia 2016

Główne zadania:

  • zarządzanie wyznaczonym portfelem nieruchomości
  • nawiązywanie relacji i współpraca z wynajmującymi oraz najemcami w zakresie zawartych umów najmu
  • uczestniczenie w działaniach związanych z obrotem nieruchomościami mających na celu: regulację stanu prawnego, przekształcania praw do nieruchomości, zbycie, nabycie, najem
  • uczestniczenie w działaniach związanych z optymalizacją wykorzystania nieruchomości Banku
  • opracowywanie sprawozdań i raportów o nieruchomościach dotyczących m.in. stanu prawnego, wielkości i wykorzystania posiadanej powierzchni
  • weryfikacja danych, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji niezbędnej dla prawidłowego określenia podstawy opodatkowania, wysokości podatku od nieruchomości i korekt podatku
  • dokumentowanie transakcji z podmiotami powiązanymi kapitałowo (ceny transferowe)
  • pozyskiwanie we właściwych terytorialnie organach i instytucjach niezbędnych decyzji i pozwoleń związanych z zarządzanymi nieruchomościami

Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (kierunkowego lub prawniczego)
  • przygotowania zawodowego i doświadczenia w zarządzaniu/administrowaniu licznymi nieruchomościami rozproszonymi geograficznie
  • praktycznej wiedzy o obowiązujących przepisach z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, p-poż. oraz prawa cywilnego
  • znajomości zagadnień technicznych
  • umiejętności ustalania priorytetów, planowania i dobrej organizacji pracy
  • umiejętności pracy pod presją przy dużej różnorodności realizowanych zadań
  • zdolności negocjacyjnych
  • samodzielności w działaniu, dokładności, rzetelności, systematyczności
  • umiejętności w obszarze obsługi klientów i współpracy przy realizacji zadań
  • aktywnego podejścia do rozwiązywania problemów, zorientowania na zadania i osiąganie celów
  • znajomości pakietu MS Office
  • prawa jazdy kat. B i gotowości do podróży służbowych
  • mile widziana Licencja Zarządcy Nieruchomości 

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • profesjonalny system szkoleń

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.