Miejsce pracy: Szczecin
Jednostka: Oddział 15 w Szczecinie
Komórka:
Nr ref.: SZD/022/01/2014
Termin zgłoszeń: 12 stycznia 2014

Główne zadania:

  • Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
  • Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
  • Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling).
  • Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji
    i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych.
  • Dobieranie zestawów produktów z oferty Banku po przeprowadzeniu diagnozy stanu potrzeb
    oraz oczekiwań klientów, uwzględniając ich indywidualne potrzeby.
  • Negocjowanie z klientem warunków sprzedaży produktów.
  • Przyjmowanie i weryfikację wniosków oraz informacji składanych przez klientów.
  • Przeprowadzanie inspekcji u klienta.
  • Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.

 Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub średniego.
  • Doświadczenia zawodowego w bezpośredniej obsłudze klienta w instytucji finansowej lub w sprzedaży.
  • Znajomości rynku mieszkaniowego oraz produktów bankowych.
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb klientów i tworzenia z nimi właściwych relacji.
  • Znajomości technik  sprzedaży produktów i usług bankowych.
  • Umiejętności organizacji pracy własnej.
  • Prawa jazdy kat. B.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.