Miejsce pracy: Oława
Jednostka: Oddział 1 w Oławie
Komórka: Zespół Obsługi Klienta
Nr ref.: WRD/001/02/2014
Termin zgłoszeń: 10 lutego 2014

Główne zadania:

  • Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
  • Doradztwo w wyborze nowego produktu oraz w sprawach związanych z bieżącą obsługą.
  • Poszerzanie zakresu dotychczasowej współpracy z klientami (cross-selling i up-selling).
  • Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego.
  • Doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów bankowych.
  • Znajomości produktów bankowych skierowanych do klientów sektora podstawowego.
  • Znajomości technik sprzedaży.
  • Prawa jazdy kat. B.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.