Miejsce pracy:Wrocław
Jednostka:Oddział 1 we Wrocławiu
Komórka:Zespół Bankowości Osobistej
Nr ref.:WRD/167/12/2013
Termin zgłoszeń:06 stycznia 2014

Główne zadania:

  • Realizowanie wyznaczonych zadań z operacyjnego planu sprzedaży, w tym prowadzenie aktywnej sprzedaży oferowanych przez Bank produktów bankowych i niebankowych oraz produktów Grupy Kapitałowej Banku.
  • Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie portfela klientów, tworzenie z nimi trwałych relacji
    i przeciwdziałanie rezygnacji z usług bankowych.
  • Identyfikowanie potencjalnych klientów bankowości osobistej oraz gromadzenie niezbędnych informacji umożliwiających nawiązanie z nimi bezpośrednich kontaktów.
  • Przygotowywanie indywidualnej oferty dla klientów bankowości osobistej stosując się do zasad określonych odrębnymi przepisami.
  • Doradzanie klientom w zarządzaniu środkami na rachunkach.
  • Monitorowanie rachunków obsługiwanych klientów i realizowanie ich zaleceń.
  • Prowadzenie ewidencji realizowanych operacji w odpowiednich systemach informatycznych.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego.
  • Minimum 2-letniego doświadczenia zawodowego w bezpośredniej obsłudze klienta w instytucji finansowej lub w sprzedaży.
  • Znajomości oferty produktowej skierowanej do klientów zamożnych.
  • Silnej motywacji do pracy na stanowisku sprzedażowym – orientacji na wynik.
  • Umiejętności rozpoznawania potrzeb, budowania trwałych relacji z klientami oraz pozyskiwania
    i analizowania informacji.
  • Bardzo dobrej znajomości technik sprzedaży, z uwzględnieniem sposobów i technik skutecznej komunikacji, negocjowania, prezentacji.
  • Prawa jazdy kat. B.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.