Miejsce pracy: Wrocław
Jednostka: Regionalny Oddział Detaliczny we Wrocławiu
Komórka: Zespół Sieci
Nr ref.: WRD-635
Termin zgłoszeń: 06 września 2013

Główne zadania:

 

  • Zapewnienie funkcjonowania sieci oddziałów i urządzeń samoobsługowych w regionie zgodnie z obowiązującymi standardami.
  • Zapewnianie dostosowania oddziałów do obowiązujących w Banku przepisów wewnętrznych Banku w zakresie ich organizacji i wyposażenia.
  • Przygotowywanie wniosków dotyczących tworzenia, modernizacji, zmiany lokalizacji i likwidacji oddziałów, w tym: monitorowanie procesu tworzenia i likwidacji oddziałów lub zmiany ich siedziby.
  • Inicjowanie wdrożenia efektywnych kanałów obsługi klientów w tym: urządzeń samoobsługowych oraz nowych technologii,
  • Wspieranie oddziałów w rozwiązywaniu problemów dotyczących ich funkcjonowania.
  • Analizowanie efektywności czasu pracy oddziałów i przygotowywanie propozycji zmian w tym zakresie.
  • Sporządzanie informacji i raportów z zakresu realizowanych zadań oraz wprowadzanie do odpowiednich aplikacji danych w zakresie funkcjonowania oddziałów i urządzeń samoobsługowych.

Oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego.
  • Doświadczenia w zakresie wdrażana i podnoszenia jakości obsługi klienta w sieci oddziałów.
  • Znajomości zasad funkcjonowania placówki bankowej.
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office.
  • Prawo jazdy kategorii B.

W nadsyłanych dokumentach (CV i list motywacyjny) prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Prowadzący proces rekrutacji zapewniają poufność.