Miejsce pracy:Olsztyn, Siedlce, Białystok
Jednostka:Oddział 6 w Olsztynie, O1 Siedlce, O2 Siedlce, Oddział 1 Białystok
Komórka:Olsztyn (obsługa klientów detalicznych); Siedlce (obsługa klientów detalicznych); Białystok (Zespół Przedsiębiorstw, Zespół Obsługi Klientów)
Nr ref.:BID-285
Termin zgłoszeń:13 września 2013
Termin stażu/praktyk:październik-grudzień 2013

Uwagi:
Praktyki płatne trwają od 1-3 miesięcy.

Opis jednostki:
Celem działalności Oddziału jest generowanie dochodów z tytułu sprzedaży produktów klientom, z zachowaniem dbałości o akceptowalny poziom ryzyka Banku , przy zachowaniu określonego poziomu kosztów i jakości  obsługi klientów , zgodnej ze standardami przyjętymi w Banku.

Zadania:

  • Przygotowanie dokumentacji do przekazania do archiwum.
  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z obsługą klienta
  • Wsparcie pracowników w realizacji bieżących zadań
  • Przygotowanie ofert produktowych.
  • Realizacja akcji promocyjnych.
  • Przeprowadzanie badań  marketingowych
  • Sporządzanie analiz  na potrzeby zespołów

 Oczekiwania:

  • Studenci  II - V roku studiów.
  • Preferowane kierunki: Zarządzanie, Ekonomia, Bankowość, Finanse.
  • Znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
  • Komunikatywność, umiejętność logicznego myślenia, aktywność.

CV prosimy wysyłać na skrzynkę e-mail: rekrutacja.bialystok@pkobp.pl z dopiskiem w temacie maila numeru referencyjnego BID-285.

W CV prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.