W roku akademickim 2014/2015 PKO Bank Polski zrealizował II edycję Programu Ambasadorskiego na najbardziej prestiżowych uczelniach wyższych w  Polsce. Bank współpracował z 7 studentami głównie z kierunków ekonomicznych, aktywnie działającymi w organizacjach studenckich oraz kołach naukowych.

 

Ambasadorzy mogli zdobyć cenne doświadczenie w employer brandingu i poznać działanie Banku z zupełnie innej strony niż z perspektywy klienta. Mogli przekonać się, jak Bank dba o swój wizerunek jako pracodawca wśród studentów uczelni wyższych, a także uczestniczyć w tym procesie. Ambasadorzy wraz z naszymi pracownikami mieli możliwość reprezentowania Banku na największych targach pracy w Polsce: Dni Kariery AIESEC oraz Absolvent Talent Days. Aktywnie promowali oferty praktyk i staży w Banku wśród swoich kolegów i koleżanek z uczelni.

 

Hasłem II edycji było „Innowacje są naszą pasją”. Już na etapie rekrutacji kandydaci musieli przygotować zamiast listu motywacyjnego krótką prezentację na temat swoich pasji. W ramach spotkania inaugurującego II edycję ambasadorzy mieli możliwość dowiedzieć się, jakie innowacje wprowadza z sukcesem PKO Bank Polski. Wzięli również udział w warsztacie, podczas którego wypracowali pomysły na promocję Banku w swoim środowisku akademickim, ustalili zasady współpracy z Bankiem i zaplanowali pierwsze działania na uczelniach.

 

 

Udział w Programie Ambasadorskim to dla studentów możliwość rozwoju osobistego i zdobycie nowych umiejętności. Bank w trakcie trwania Programu zorganizował dla ambasadorów szkolenia: „Networking –  sztuka budowania relacji” oraz „Yellow Belt - wprowadzenie do metodologii Lean Six Sigma”.Na zakończenie współpracy odbyło się wspólne wyjście do tzw. pokojów zagadek (Escape Room).  

 

Druga edycja Programu Ambasadorskiego potwierdziła, że stały kontakt z młodymi osobami jest niezwykle ważny. PKO Bank Polski jest otwarty na wskazówki ambasadorów, które chętnie są wdrażane w działaniach Banku skierowanych do studentów. Przekłada się to na liczne wyróżnienia, Bank pozostaje jednym z najbardziej pożądanych pracodawców wśród studentów kierunków ekonomicznych.

Drukuj