Opis
Termin składania ofert
15-10-2021
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć:
- pocztą tradycyjną, kurierem lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego pod adresem: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, w nieprzekraczalnym terminie do: 15.10.2021 r., godz. urzędowania kancelarii 7:30-15:30. Decyduje data wpływu oferty do siedziby PKO Bank Polski lub
- drogą elektroniczną na adres: malgorzata.sawicka.2@pkobp.pl
Wymagania dotyczące składania oferty.
Wymaga się złożenia oferty zgodnie z wzorami Załączników. W przypadku składania oferty pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście, wykonawca składa ofertę wraz z wymienionymi dokumentami w zabezpieczonej kopercie oznakowanej następująco:
- nazwa i adres Oferenta;
- nazwa i adres Zamawiającego;
- oznaczenie: – Zapytanie Ofertowe nr 01-10-2021
W przypadku składania oferty drogą elektroniczną, wykonawca składa skan oryginalnej oferty wraz z wymienionymi dokumentami wpisując w tytule maila: Zapytanie Ofertowe nr 01-10-2021.
Oferty złożone w formie pisemnej lub drogą elektroniczną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagania dotyczące sposobu przygotowania oferty.
- Oferta powinna zostać złożona na formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w języku polskim w formie pisemnej (w przypadku sporządzenia oferty w języku obcym, należy dołączyć tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego). Oferent winien dołączyć wszystkie żądane dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymaganych postanowieniami zapytania ofertowego.
- Oferta wraz z wymaganymi załącznikami powinna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Oferenta, a wszystkie jej strony parafowane. W przypadku podmiotów nie będących osobami fizycznymi, jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
- Wszelkie poprawki w treści oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą Ofertę.
- Termin ważności oferty – do 31.11.2021 r.
W razie wątpliwości w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta dodatkowych dokumentów lub wyjaśnień potwierdzających informacje zawarte w ofercie, z minimalnie 2-dniowym terminem dostarczenia.
Zamawiający zastrzega, iż ma prawo unieważnienia postępowania bez wyboru ofert bez podawania przyczyny.
Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian do dokumentacji zapytania ofertowego wraz z załącznikami. O wprowadzonych zmianach Zamawiający poinformuje niezwłocznie Oferentów.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
malgorzata.sawicka.2@pkobp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Pani Małgorzata Sawicka, Menedżer Zespołu Funduszy Unijnych
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 666 821 769
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi badawcze
Kod CPV
73000000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: Mazowieckie Powiat: Warszawa Miejscowość: Warszawa
Opis przedmiotu zamówienia
Cel i Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie Kierownika Prac Badawczo – Rozwojowych (Kierownik B+R) realizowanego projektu „System uwierzytelniania i dostarczania cyfrowej tożsamości w banku PKO BP”. Prace będą realizowane w ramach realizowanego już projektu, który uzyskał dofinansowanie w konkursie Narodowego Centrum Badań i Rozwoju pt. „Ścieżka dla Mazowsza”.
Prace badawczo rozwojowe obejmują łącznie 4 etapy. Planowany czas realizacji prac wynosi 20 miesięcy a termin rozpoczęcia projektu został zaplanowany na luty 2020.
Przedmiot zamówienia
W wyniku realizacji zamówienia Zamawiający zleci wykonywanie prac na stanowisku Kierownika Prac Badawczo – Rozwojowych (Kierownik B+R) planowanego do realizacji projektu.
Do obowiązków Kierownika B+R należeć będzie:
- weryfikowaniu i bieżącej analizie programu badawczego;
- prowadzeniu nadzoru nad klasyfikacją i opracowaniem zebranego materiału;
- weryfikacji realizacji etapów i kamieni milowych;
- kierowaniu całością prac B+R oraz zatwierdzaniu ich rezultatów.
Zamówienie obejmuje kierowanie pracami nad przeprowadzeniem prac B + R w zakresie:
Etap 3 – Realizacja rozwiązania na platformie testowej
Etap 4 – Implementacja, testy i walidacja usługi
Z uwagi na tajemnicę przedsiębiorstwa, więcej informacji po przesłaniu takiej prośby.
W projekcie planuje się zaangażowanie Kierownika B+R na 40 godz. w każdym miesiącu trwania zamówienia.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji umowy to 4 miesiące (październik 2021 – styczeń 2022). Planowany termin realizacji całego projektu: luty 2020 styczeń 2022.
Załączniki
- Załącznik nr 1 - Formularz oferty
Wiedza i doświadczenie
- Posiadanie doświadczenia w zakresie integracji danych, analiza danych.
- Posiadanie doświadczenie w zakresie kierowania pracami B + R
Warunek ten zostanie zweryfikowany na podstawie oświadczenia w formularzu ofertowym oraz podczas rozmowy z oferentem.
Dodatkowe warunki
Dodatkowe postanowienia:
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert dokona oceny najkorzystniejszej oferty, co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- Informacja o wyniku postepowania zostanie wysłana do każdego oferenta, który złożył ofertę oraz umieszczona zostanie na stronie internetowej Banku.
- Zamawiający zaproponuje wybranemu oferentowi, który uzyskał największą ilość punktów, zawarcie umowy warunkowej na realizację przedmiotu Zapytania Ofertowego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wyboru wykonawcy bez podania przyczyny.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:
- uzasadnionych zmian w harmonogramie, zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,
- obiektywnych przyczyn niezależnych od zamawiającego lub oferenta
- okoliczności siły wyższej,
- zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
- otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
- CV
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
KRYTERIUM: Wartość oferty brutto PLN
WAGA W PROCENTACH (%) 100
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie wartość oferty brutto w PLN. Punkty przyznawane będą wg poniższego wzoru:
Najniższa wartość oferty brutto za godzinę świadczenia usługi
C = ------------------------------------------------- x 100 = liczba punktów.
Wartość oferty badanej brutto
Za najkorzystniejszą ofertę uznana będzie oferta o najniższej wartości brutto PLN spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest wartość oferty netto, nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować wartości wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Wykluczenia
W postępowaniu nie mogą wziąć udziału osoby / podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Dokumentem potwierdzającym ten fakt jest Oświadczenie oferenta stanowiące załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego.
W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy, w stosunku do których otwarto postępowanie likwidacyjne lub ogłoszono upadłość.
Zamawiający - Wnioskodawca
Nazwa
PKO Bank Polski Spółka Akcyjna
Adres
Puławska 15
02-515 Warszawa
mazowieckie , Warszawa
Numer telefonu
22 580 21 49
NIP
5250007738
Status zamówienia: Wybrano wykonawcę - dr hab. Inż. Robert Wrembel, prof. nadzw.