Opis
Uprzejmie informujemy, iż Bank przygotowuje się do przeprowadzenia postępowania zakupowego w trybie przetargu zamkniętego na wybór kreatywnej agencji interaktywnej do obsługi Banku, Spółek Grupy Kapitałowej oraz Fundacji PKO Banku Polskiego.
Zakres przedmiotu zakupu obejmuje:
- opracowywanie oraz wdrażanie koncepcji i strategii działań promocyjnych w Internecie i innych kanałach komunikacji,
- opracowywanie projektów materiałów reklamowych do elektronicznych kanałów elektronicznych, w szczególności Internetu
- produkcja, modyfikacja i optymalizacja materiałów reklamowych do elektronicznych kanałów komunikacji, w szczególności Internetu.
- przedstawianie koncepcji , opracowywanie i realizacja innych form promocji produktów i usług Banku (min.: przygotowywanie koncepcji i organizacja kampanii marketingu bezpośredniego (ankiety , promocje sprzedaży, konkursy, loterie).
- opracowywanie oraz tworzenie projektów prezentacji multimedialnych.
- opracowywanie projektów, projektowanie, tworzenie i modyfikacja serwisów promocyjnych www. w kanałach elektronicznych wspierających prowadzone działania marketingowo-sprzedażowe.
- dobór podwykonawców oraz zlecanie i nadzór nad produkcją materiałów reklamowych lub świadczeniem innej pracy, w ramach usług, przez podwykonawców,
- dostarczanie materiałów Bankowi lub podmiotom wskazanym przez Bank do wykorzystania zgodnie z decyzją Banku, w tym dostarczanie materiałów do dysponentów mediów wskazanych przez dom mediowy Banku (wskazany przez Bank) lub Bank, w formie i terminach wynikających ze specyfikacji technicznej i harmonogramów dostarczanych dostawcy przez Bank lub podmiot wskazany przez Bank,
- wsparcie Banku i wskazanego przez Bank domu mediowego w zakresie planowania i przeprowadzania kampanii internetowych, w szczególności proponowanie sposobu wykorzystania mediów pod względem kontekstu kreatywnego kampanii, proponowanie działań niestandardowych, wsparcie w analizowaniu efektów kampanii,
- opracowywanie kwartalnych analiz rynku działań realizowanych w elektronicznych kanałach komunikacji;
- bieżąca, codzienna obsługa Banku (tzw. account service), obejmująca obsługę administracyjną związaną ze świadczonymi na rzecz Banku usługami, w tym w szczególności aktywne uczestnictwo w organizowanych spotkaniach, pozostawanie w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym z przedstawicielem Banku, sporządzanie bieżących raportów z wykonywania usług i innych dokumentów dotyczących realizowanych usług, przygotowywanie analiz niezbędnych do tworzenia strategii komunikacji wizerunku i oferty Banku oraz koncepcji działań reklamowych i promocyjnych.
Etapem wstępnym będzie analiza otrzymanych ofert na które składaja się informace ogólne, w szczególności obejmujące portfolio i dane Dostawcy, przygotowanych i nadesłanych przez Oferentów zgodnie z załączonym do ogłoszenia zapytaniem.
Do właściwego postępowania prowadzonego jako przetarg zamknięty zostaną zaproszeni Oferenci, spełniający oczekiwania Banku.
Wybrani i zaproszeni do przetargu zamkniętego Oferenci zostaną poproszeni o złożenie ofert w odpowiedzi na otrzymane briefy, w tym również cennika.
Oferenci zainteresowani współpracą z Bankiem powinni przesłać ofertę w odowiedzi na ninijsze ogłoszenie, na która składaja się: porfolio oraz inne dokumenty, o których mowa w zapytaniu. Oferta w formie papierowej i elektronicznej /na nośniku elektronicznym/ powinna zostać przesłana pocztą, kurierem lub dostarczona osobiście na adres :
PKO Bank Polski
Departament Zakupów
Zespół Zakupów Usług Profesjonalnych
02-515 Warszawa, ul. Puławska 15
na kopercie wpisując: "Wybór agencji interaktywnej-IW"
Termin nadsyłania ofert /wymaganych dokumentów/ upływa w dniu 10 pażdziernika 2016 roku, o godzinie 15.00.
Po tym terminie zgłoszenia nie będą przyjmowane.
Jednocześnie uprzejmie informujemy, że zamieszczone na stronie internetowej Banku ogłoszenie nie powinno być rozumiane, jako etap postępowania przetargowego, a jedynie jako wstępna analiza rynku skutkująca stworzeniem listy Oferentów, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu zakupowym w trybie przetargu zamkniętego.
PKO Bank Polski SA zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru Oferentów, odstąpienia od przetargu lub unieważnienia go bez podania przyczyn. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami wewnętrznymi Banku – nie obowiązuje ustawa Prawo Zamówień Publicznych.
Poniżej znajduje się link do pobrania plików z dokumentami do pobrania i wypełnienia