2006-09-19 09:29

W sierpniu liczba klientów obsługiwanych w ramach Programów Bankowości Prywatnej i Osobistej PKO Banku Polskiego przekroczyła 150 tys. osób. Taki wynik to przede wszystkim zasługa coraz szerszej i atrakcyjnej oferty, skierowanej do najzamożniejszych klientów banku, a także oferowanych im wyjątkowych usług niefinansowych. „PKO Bank Polski jest liderem rynku, zarówno jeśli chodzi o liczbę klientów, jak i o wartości zgromadzonych środków na kontach w sektorze bankowości prywatnej. Bardzo nas to cieszy, gdyż wiemy, że ten segment klientów jak żaden inny zwraca uwagę na standard obsługi bankowej, jak i charakter oraz zakres oferowanych usług. Taki wynik oznacza, że nasza oferta jest dla nich interesująca. Szczególnie satysfakcjonujący jest dla nas fakt, że wciąż zdobywamy nowych klientów” – mówi Renata Janczura, Dyrektor Departamentu Bankowości Prywatnej w PKO Banku Polskim Oferta dla wymagających PKO Bank Polski oferuje dwa programy przeznaczone dla segmentu klientów o najwyższych dochodach: Program Bankowości Osobistej Aurum, wraz z rachunkiem Złote Konto oraz Program Bankowości Prywatnej Platinium, wraz z rachunkiem Platinium. Istotą obu programów jest zapewnienie najlepszej jakości produktów bankowych oraz najwyższego poziomu obsługi. „Dzięki segmentacji klientów w ramach bankowości osobistej i prywatnej możemy zaoferować im usługi dostosowane do ich potrzeb i możliwości finansowych, a jednocześnie zapewnić poczucie komfortu, prestiżu i korzyści związane z uczestnictwem w tych prestiżowych programach” – mówi Renata Janczura. Wielkim powodzeniem wśród klientów bankowości prywatnej cieszy się oferta kredytowa – niezwykle elastyczne i atrakcyjne cenowo produkty pod nazwą Kredyt Aurum i Kredyt Platinium. Bank docenia także rosnące zainteresowanie klientów zamożnych alternatywnymi formami inwestowania, wprowadzając w bieżącym roku do oferty produkty strukturyzowane w formie obligacji. W ramach Programów Aurum i Platinium bank oferuje także rozbudowany pakiet usług oraz zapewnia między innymi możliwość korzystania z osobistego doradcy, obsługi w wydzielonych, dyskretnych pomieszczeniach oraz możliwość indywidualnego uzgadniania warunków transakcji. Do dyspozycji klientów bankowości osobistej i prywatnej pozostaje ponad 600 doświadczonych konsultantów. Klienci Aurum i Platinium mają także dostęp na preferencyjnych warunkach do ekskluzywnych usług i produktów niefinansowych, oferowanych przez zewnętrznych partnerów banku w ramach Programu Przywilejów. Są to m.in. zniżki, rabaty i inne przywileje gwarantowane w hotelach i restauracjach, salonach fryzjerskich i SPA, biurach podróży, klinikach medycznych, sklepach jubilerskich, winiarskich, z porcelaną, itp. Nie tylko finanse W zeszłym roku PKO Bank Polski jako pierwszy w Polsce wprowadził do oferty najbardziej prestiżową kartę organizacji Visa - PKO Visa Infinite. Bank proponuje ją swoim najlepszym klientom. Jest ona oznaką nie tylko statusu materialnego, ale także pozycji zawodowej i społecznej. W tym roku klienci bankowości osobistej i prywatnej mają okazję skorzystać jako pierwsi w Polsce z kolejnej nowości – Minikarty PKO Ekspres, pierwszej w Polsce karty w formacie mini o wymiarach 6,5 x 4 cm. PKO Bank Polski oferuje także prestiżową kartę kredytową PKO MasterCard Platinum oraz kartę obciążeniową PKO Diners Club. Ekskluzywne karty płatnicze to nie wszystko, co przygotował PKO Bank Polski dla swoich klientów. W 2004 roku zainaugurowany został program ”Dom Platinium” - cykl wydarzeń prezentujących dobra definiujące piękno, styl, komfort i wyrafinowanie, a tym samym zapewniających klientom korzystającym z Programu Platinium lub Aurum prestiż i elegancję nie tylko w sferze obsługi bankowej i finansów, ale i w każdej innej dziedzinie życia. „Organizowane przez nas wyjątkowe ekspozycje i wydarzenia, pozwalają wzbogacić nutą prestiżu i luksusu codzienne życie. Tego typu specjalne wydarzenia są ważne dla naszych klientów, bo pozwalają poczuć się im wyjątkowo i udowadniają, że bank może być partnerem nie tylko w świecie finansów” – mówi Renata Janczura. W ramach “Domu Platinium” odbyły się m.in. pokazy luksusowych marek czy plebiscyt „Najbardziej stylowe i prestiżowe auta”, zakończony uroczystą galą w Domu Dochodowym w Warszawie. W tym roku „Dom Platinium” poleca swoim klientom warte uwagi wydarzenia kulturalne i artystyczne, w ramach kampanii prasowej z jednym z popularnych magazynów.