2008-11-07 13:17
  • Wg raportu agencji SEM-Bluerank, PKO BP SA zajał pierwsze miejsce w IV kwartale ubiegłego roku w rankingu SEO/SEM (search engine optimization/search engine marketing). Ranking oparty jest o szczegółowa analize stopnia obecnosci i aktywnosci banku w obszarach bedacych fundamentami marketingu w wyszukiwarkach internetowych.
  • Po raz trzeci PKO BP SA został wysoko oceniony w rankingu „PremiumBrand”. PremiumBrand jest projektem promocyjnym, którego celem jest ustalenie listy najwyżej cenionych marek funkcjonujacych na polskim rynku. Ranking opracowywany jest na podstawie badań realizowanych przez TNS OBOP. Reputacja marki oceniana jest w nastepujacych wymiarach: zaufanie, referencje, wizerunek w mediach, społeczne zaangażowanie pracodawcy oraz partner biznesowy. Marki wyróżniane sa w 10 kategoriach: artykuły spożywcze, finanse, handel i usługi, media, motoryzacja, dom i biuro, telekomunikacja, zdrowie i uroda, marki biznesowe oraz kategoria otwarta. Sposród nich wybierana jest też Marka Najwyższej Reputacji w Polsce. Od tego roku badanie objeło cała Polske. Oprócz grupy konsumentów w badaniu uwzgledniano opinie grupy ekspertów-menedżerów.