Zmianę narzędzia autoryzacyjnego w PKO Banku Polskim możesz przeprowadzić przez infolinię, w dowolnym oddziale banku lub przez iPKO.

1. Zaloguj się do serwisu iPKO i wejdź kolejno do zakładek „Ustawienia” i „Autoryzacja”:

2. Kliknij „zmień narzędzie autoryzacyjne”

3. Na warstwie pojawi się boks, na którym możesz jako preferowany sposób autoryzacji transakcji „Token – aplikacja w telefonie”.

4. Po wybraniu opcji „Token – aplikacja w telefonie”  pojawi się pytanie, czy chcesz również używać tokenu do logowania w serwisie iPKO. Możesz wybrać tę opcję lub przejść dalej.

5. Wybierz numer telefonu, na który zostanie przesłany SMS wraz z linkiem do aplikacji iPKO Token i kliknij przycisk „Dalej”.

6. Na kolejnym ekranie pojawi Ci się podsumowanie zmian. Zatwierdź je przyciskiem „Wykonaj” i zapoznaj się z komunikatem.

7. Otrzymasz SMS-a z linkiem do aplikacji iPKO Token, kodem autoryzującym oraz numerem transakcji, która przyda Ci się na końcu do aktywacji Tokena w serwisie iPKO. Kliknij link do aplikacji i pobierz ją na swój telefon*. 

8. Po pobraniu tokena przepisz z SMS-a PIN inicjalny do aplikacji i nadaj swój unikatowy PIN, którym będziesz wywoływać hasła jednorazowe w Tokenie iPKO.

 

9. Po zakończeniu aktywacji aplikacji w telefonie, pojawi się poniższy ekran:

10. W tym momencie wróć do iPKO do zakładki „Ustawienia” > „Autoryzacja” > „Token iPKO” i kliknij przycisk „Aktywuj Token”. W boksie na warstwie należy wpisać kolejno:

  • Kod z SMS-a inicjującego
  • Kod jednorazowy z Tokenu iPKO, który wygenerujesz klikając w aplikacji przycisk „Kod” i wpisując tam swoje indywidualne hasło do tokena.

11. Po zatwierdzeniu zmiany przyciskiem „Wykonaj” Twój token będzie aktywny:

* Za pobranie i korzystanie z aplikacji IKO bank nie pobiera opłat. Pobranie aplikacji może wiązać się z dodatkowym kosztem wykorzystania danych.

Drukuj