Z Kontem dla Młodych tylko zyskujesz
Masz bank w telefonie
Nasza aplikacja IKO to więcej niż bank – możesz np. płacić za komunikację miejską i parkingi oraz doładowywać konto na Google Play, Spotify i Allegro2
Wszystkie bankomaty są Twoje
Wypłacasz gotówkę bez opłat z bankomatów w Polsce i za granicą1
Płacisz na całym świecie
Jeśli planujesz nie planować, skorzystaj od razu z konta walutowego i karty wielowalutowej. I nie martw się o przewalutowanie1 za granicą
Masz zmienne oprocentowanie
Jeśli masz 13-17 lat, zyskujesz zmienne oprocentowanie 5% (do 2500 zł) lub 1% (powyżej 2500 zł) w skali roku
Otwierasz i sprawdzasz
Sprawdź swoje konto na różne sposoby i zdecyduj, czy do Ciebie pasuje. Testuj konto przez 100 dni, a jeśli nie spełni Twoich oczekiwań – zwrócimy koszty za usługi, z których skorzystasz
Więcej w regulaminie promocjiOszczędzanie
Z nami łatwo oddzielisz swoje oszczędności od bieżących wydatków na osobnym koncie
Korzystaj z Konta dla Młodych bez opłat
Konto i karta
- Prowadzenie konta0 zł
- Obsługa karty, gdy w okresie rozliczeniowym karty zrobisz min. 2 transakcje bezgotówkowe kartą lub BLIKIEM50/5 zł
Przelewy
- Przelewy BLIK na numer telefonu0 zł
- Przelewy standardowe w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO0 zł
Wpłaty i wypłaty
- Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego0 zł
- Wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów za granicą10 zł
- Wypłaty i wpłaty w placówce banku0 zł
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Infolinia banku
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Wyjaśniamy oznaczenia
1 Za wypłaty gotówki w walutach obcych operatorzy bankomatów mogą pobierać opłaty. Dodatkowo, w przypadku wypłat gotówki w walutach obcych, rozliczonych na rachunku prowadzonym w złotych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, pobrana zostanie prowizja za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają „Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA”.
Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
- Operacja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF.
- Bank prowadzi dla klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji operacji.
- Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania operacji.
- Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.
2 Dotyczy osób pełnoletnich.
3 Wniosek o debet może złożyć jedynie osoba pełnoletnia. Decyzja o przyznaniu debetu oraz wysokości limitu jest uzależniona od zdolności kredytowej. Ocenimy ją na podstawie złożonego przez Ciebie wniosku. Naliczamy odsetki od wykorzystanego debetu na koncie według zmiennej stopy procentowej (aktualnie 17,75% w skali roku). Czas na spłatę debetu to 30 dni od momentu skorzystania.
4 Jeśli przelewy w serwisie internetowym iPKO lub aplikacji mobilnej IKO autoryzujesz kodem z karty kodów jednorazowych, opłata dodatkowo wyniesie 0,50 zł.
5 Pamiętaj:
- Okres rozliczeniowy karty trwa miesiąc i zaczyna się od następnego dnia, w którym wydaliśmy kartę
- Przelewy z karty i na numer telefonu nie są uznawane za transakcje bezgotówkowe
- Zwrot towaru lub anulowanie operacji zmniejsza liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych w okresie rozliczeniowym