Co zyskujesz z Kontem za Zero?
Darmowe prowadzenie konta
Konto prowadzisz za 0 zł miesięcznie - dodatkowo zyskujesz dostęp do serwisu iPKO i aplikacji IKO
Darmowa obsługa karty debetowej
Karta do konta za 0 zł/mies., jeśli zrobisz min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKIEM w jej okresie rozliczeniowym2
Debet na koncie
Otrzymujesz do 1 000 zł dodatkowej gotówki bez odsetek przez 30 dni. Za skorzystanie z debetu zapłacisz 5 zł
Płatności
Zbliż telefon do terminala płatniczego
Pakiet walutowy
Odkryj zalety korzystania z karty wielowalutowej, kont walutowych i kantoru internetowego w pakiecie
Czasowa blokada kart
Możesz czasowo zablokować i odblokować kartę do konta
Jak otworzyć Konto za Zero
Na selfie
- 1
Pobierz aplikację mobilną IKO
Wybierz rodzaj konta i kartę, jeśli chcesz ją zamówić, uzupełnij dane kontaktowe i udziel odpowiednich zgód - 2
W aplikacji IKO zrób zdjęcie twarzy i dowodu osobistego
Uzupełnij pozostałe dane i złóż wniosek - 3
W e-mailu otrzymasz dane logowania do serwisu iPKO i aplikacji IKO
Niektóre funkcje konta będą wymagały dodatkowego potwierdzenia tożsamości w dowolnym oddziale banku ? Od momentu podpisania umowy przez klienta do czasu okazania dokumentu tożsamości w oddziale klient może korzystać z konta w ograniczonym trybie tj.:
- dzienny limit transakcji do rachunku wynosi 10 000 PLN (nie można go znieść)
- brak możliwości zarządzania limitami karty debetowej wydanej do tego rachunku
- brak możliwości korzystania z e-urzędu i całej funkcjonalności administracji państwowej np. złożenia wniosku 500+
- brak możliwości zamówienia więcej niż jednej karty debetowej do rachunku z wyjątkiem zastrzeżenia i jednoczesnego zamówienia kolejnej karty
- brak możliwości zmiany limitów dla aplikacji IKO
Z kurierem
- 1
Złóż wniosek o konto
Zrób to przez internet na stronie pkobp.pl lub w serwisie internetowym iPKO. Wybierz opcję „Wizyta kuriera" - 2
W ciągu 2 dni roboczych od zawarcia umowy kurier dostarczy:
- Twoją kartę debetową (jeżeli była zamówiona)
- jeden dokument do podpisu „Potwierdzenie Twojej tożsamości i wzór podpisu”
- 3
Pełny dostęp do serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO
Uzyskasz go bezpośrednio po podpisaniu u kuriera dokumentu „Potwierdzenie Twojej tożsamości i wzór podpisu”
W placówce
- 1
Odwiedź dowolną placówkę PKO Banku Polskiego
Weź ze sobą dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport) - 2
Umowa
Doradca przygotuje dla Ciebie umowę do podpisu - 3
Dostęp do bankowości elektronicznej
Możesz go aktywować samodzielnie lub z pomocą doradcy
Zobacz, jak korzystać z Konta za Zero za darmo
Konto i karta
- Prowadzenie konta0 zł
- Obsługa karty, gdy w okresie rozliczeniowym karty zrobisz min. 5 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKIEM 20/10 zł
Przelewy
- Przelew BLIK na numer telefonu0 zł
- Przelew wewnętrzny, standardowy lub zagraniczny SEPA Standard w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO0 zł
- Przelew wewnętrzny na konta tego samego posiadacza, Konto Dziecka, Pierwsze Konto Oszczędnościowe i Kartę PKO Junior0 zł
- Przelew wewnętrzny na konto innego posiadacza, standardowy lub zagraniczny SEPA Standard w placówce i na infolinii banku10 zł
Wpłaty i wypłaty
- Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego0 zł
- Wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego w Polsce10 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów za granicą10 zł
- Wypłaty i wpłaty w placówce banku0/10 zł
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Infolinia banku
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Wyjaśniamy oznaczenia
1 Za wypłaty gotówki w walutach obcych z bankomatów ich operatorzy mogą pobierać opłaty. Dodatkowo gdy nie skorzystano z funkcji wielowalutowej karty, wypłaty gotówki w walutach obcych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, wiążą się z pobraniem prowizji za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA. Wysokość prowizji za przewalutowanie transakcji dostępna jest w Taryfie prowizji i opłat.
Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
- Transakcja musi być realizowana w walucie PLN, EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF
- Bank prowadzi dla klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji transakcji
- Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania transakcji
- Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.
2 Pamiętaj:
- Okres rozliczeniowy karty trwa miesiąc i zaczyna się od następnego dnia, w którym wydaliśmy kartę,
- Przelewy z karty i na numer telefonu nie są uznawane za transakcje bezgotówkowe,
- Zwrot towaru lub anulowanie operacji zmniejsza liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych w okresie rozliczeniowym.
3 Jeśli przelewy w serwisie internetowym iPKO lub aplikacji mobilnej IKO autoryzujesz kodem z karty kodów jednorazowych, opłata dodatkowo wyniesie 0,50 zł