Oferta PKO Junior - w tym konto osobiste PKO Konto Dziecka - to unikalna oferta dla dzieci do 13. roku życia.
Dziecko uczy się zarządzać pieniędzmi, a Ty - jako rodzic - kontrolujesz je w serwisie iPKO
Po zalogowaniu do serwisu iPKO wybierz z menu rozwijalnego w górnej części opcję PKO Junior.
PKO Junior w serwisie iPKO to wydzielona część serwisu bankowości internetowej rodzica, za pomocą której sprawuje on kontrolę nad rachunkami swoich dzieci (z oferty PKO Junior).
„PKO Junior” w serwisie internetowym iPKO umożliwia:
Tak. Dziecko inicjuje przelew czy doładowanie telefonu w swoim serwisie PKO Junior, natomiast rodzic każdorazowo potwierdza lub odrzuca transakcję w sekcji PKO Junior w swoim iPKO. Dopóki prośba o przelew nie zostanie zaakceptowana przez rodzica, przelew nie zostanie zrealizowany.
Dzięki temu bankowanie jest nie tylko przyjemne, ale i bezpieczne.
Chcąc zainicjować przelew dziecko wypełnia prosty formularz przelewu podając imię i nazwisko odbiorcy, jego numer rachunku, cel i kwotę przelewu. Następnie prośba o przelew pojawia się w sekcji PKO Junior w serwisie iPKO rodzica.
Dopiero po akceptacji prośby o przelew przez rodzica jest on przekazywany do realizacji, a dziecko powiadamiane jest o tym fakcie w swoim serwisie PKO Junior.
Każdy przelew wykonywany przez dziecko musi być uprzednio zaakceptowany przez rodzica. Każdy przelew może też zostać odrzucony przez rodzica.
W przypadku dzieci poniżej 10. roku życia funkcja przelewów jest domyślnie wyłączona. Aby tak małe dziecko mogło inicjować przelewy, rodzic musi włączyć tę funkcjonalność w sekcji PKO Junior w swoim serwisie iPKO.
W przypadku, gdy dziecko zablokuje dostęp do serwisu internetowego PKO Junior (np. wielokrotnie wpisując niepoprawne dane) lub zapomniało hasła, rodzic ma możliwość nadania mu nowego hasła w sekcji PKO Junior w swoim serwisie iPKO.
Inną możliwością – skuteczną zarówno, gdy trzeba nadać nowe hasło do serwisu PKO junior jak i do serwisu SKO – jest udanie się do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego i pobranie koperty z hasłem pierwszego logowania.
Podczas logowania do serwisu internetowego PKO Junior, hasło wysłane SMS-em lub odczytane po otwarciu koperty, należy zmienić na nową, własną kombinację znaków.
Czytaj także „Dobre hasło to podstawa”
W przypadku, gdy dziecko zablokuje dostęp do serwisu internetowego SKO i PKO Junior lub zapomniało hasła, rodzic ma możliwość nadania mu nowego hasła w sekcji PKO Junior w swoim serwisie iPKO. Do obydwu serwisów (SKO i PKO Junior) dziecko loguje się tym samym zestawem danych, dlatego blokada jednego serwisu powoduje blokadę drugiego serwisu, a odblokowanie jednego z nich skutkuje również odblokowaniem drugiego.
W przypadku, gdy dziecko zablokuje dostęp do serwisu internetowego SKO, a nie korzysta jednocześnie z oferty PKO Junior, jedyną możliwością otrzymania nowego hasła jest wizyta w oddziale PKO Banku Polskiego.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie