Narzędzie autoryzacji

  • Swoje transakcje łatwo potwierdzisz wybranym narzędziem autoryzacji – mobilną autoryzacją w aplikacji IKO, kodem SMS lub kodem z karty kodów
  • Dodatkowo podczas rozmowy z naszym konsultantem, możemy zadać Ci pytanie, które potwierdzi Twoją tożsamość

Jak zmienić narzędzie autoryzacji?

1
Przejdź kolejno: Ustawienia → Bezpieczeństwo i dostępy → Narzędzia autoryzacyjne
2
Wybierz narzędzie autoryzacji, które chcesz włączyć i potwierdź zmianę
FILMY Z INSTRUKCJAMI

Mobilna autoryzacja w aplikacji IKO

Grafika Jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji IKO?

Jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji IKO?

Grafika Jak potwierdzić transakcję w serwisie iPKO?

Jak potwierdzić transakcję w serwisie iPKO?

Grafika do linku W takim przypadku skontaktuj się z nami

Jeżeli z powodów technicznych nie możesz skorzystać z mobilnej autoryzacji, przełączymy Cię automatycznie na kody SMS.
Jeśli podczas autoryzacji podasz kilka razy błędny PIN, mobilna autoryzacja się zablokuje.

W takim przypadku skontaktuj się z nami

Inne narzędzia autoryzacji

  • Przelewy i inne operacje potwierdzisz jednorazowym kodem, który otrzymasz SMS-em. W wiadomości zobaczysz też szczegóły operacji – sprawdź je, zanim wpiszesz kod SMS.

    Pamiętaj! Jeżeli podczas autoryzacji podasz kilka razy błędny kod SMS, narzędzie autoryzacji się zablokuje. W takim przypadku skontaktuj się z nami.

  • Na karcie są jednorazowe zakryte kody. Żeby potwierdzić transakcję, zdrap odpowiednie pole i podaj kod.

    W serwisie iPKO w sekcji Ustawienia → Dostęp i bezpieczeństwo Autoryzacja → Twoje karty kodów jednorazowych znajdziesz wszystkie informacje na temat swojej karty kodów i historii zamówień kart. Możesz tam zamówić, aktywować lub zablokować kartę kodów.

    Pamiętaj!

    • Możesz mieć tylko 1 aktywną kartę kodów
    • Pierwszą kartę kodów aktywujesz w naszej placówce lub na infolinii 800 302 302 albo +48 81 535 60 60 - każdą kolejną kartę kodów aktywujesz już samodzielnie
    • Zawsze zostawiaj na karcie 1 nieodkryty kod – dzięki niemu aktywujesz nową kartę. W innym przypadku, skontaktuj się z nami
    • Wyślemy Ci nową kartę, zanim skończą Ci się kody na poprzedniej. Możesz też zamówić ją samodzielnie w serwisie iPKO lub na infolinii
    • Zablokuj kartę kodów, jeśli ją zgubisz lub stwierdzisz, że ktoś inny mógł mieć do niej dostęp
    • Zablokowanej karty kodów nie można odblokować

Zadbaj o bezpieczeństwo swoich finansów

  • Nie podawaj innym osobom swojego kodu – narzędzia autoryzacji potwierdzają tylko Twoje operacje, np. zrobienie przelewu lub założenie lokaty
    • Nigdy nie podawaj swoich poufnych danych, np. identyfikatora, haseł dostępu lub kodów z narzędzi autoryzacji
    • Nie przechowuj haseł ani narzędzi autoryzacji w miejscach, w których ktoś mógłby je łatwo znaleźć
    • Nie potwierdzaj tej samej transakcji kilka razy
    • Nie używaj narzędzia autoryzacji do udostępnienia, identyfikacji i potwierdzenia adresu IP Twojego komputera
  • Możemy Cię poprosić o potwierdzenie logowania narzędziem autoryzacji w przypadku:

Grafika do linku Jeśli coś Cię zaniepokoi, skontaktuj się z nami

Czasami, nie częściej niż co 90 dni, możemy poprosić Cię o potwierdzenie logowania do serwisu iPKO

Jeśli coś Cię zaniepokoi, skontaktuj się z nami

Pytania i odpowiedzi

    •   Serwis iPKO Aplikacja IKO Serwis telefoniczny 
      (konsultant)
      Automatyczny serwis telefoniczny Placówka
      Aktywacja narzędzia autoryzacji - - tak tak
      (tylko karta kodów)
      tak
      Zmiana narzędzia autoryzacji tak tak tak - tak
      Blokowanie narzędzia autoryzacji tak - tak - tak
      Odblokowanie narzędzia autoryzacji - - tak - tak
      Zamówienie nowej karty kodów tak - tak - tak

      Podczas zmiany narzędzia autoryzacji poprosimy Cię o dwukrotne potwierdzenie: pierwszy raz – dotychczasowym narzędziem autoryzacji; drugi raz – nowym narzędziem autoryzacji

    • W serwisie internetowym iPKO
      Wybierz kolejno: Ustawienia  Twoje dane Profil i dane  Główny numer telefonu zmień.
      Zadzwonimy do Ciebie, aby potwierdzić Twoją tożsamość.
    • Przez serwis telefoniczny
      Zadzwoń: 800 302 302* lub +48 81 535 60 60** i zaloguj się do serwisu telefonicznego
    • W naszym dowolnym oddziale
    • W serwisie internetowym iPKO
      Wybierz kolejno Ustawienia  Dostęp i bezpieczeństwo Autoryzacja  zablokuj kody SMS.
    • Przez serwis telefoniczny
      Zadzwoń: 800 302 302* lub +48 81 535 60 60** i zaloguj się do serwisu telefonicznego
    • W naszym dowolnym oddziale
  • Nie – możesz mieć tylko 1 aktywne narzędzie autoryzacji. W każdej chwili możesz je zmienić w aplikacji IKO, serwisie iPKO lub na infolinii.

  • Narzędzie autoryzacji możesz zmieniać tak często, jak chcesz. Za zmianę nic nie płacisz.
  • 2 razy trzeba potwierdzić:

    • Aktywację lub zmianę narzędzia autoryzacji – raz dotychczasowym i raz nowym narzędziem autoryzacji
    • Zmianę numeru telefonu dla kodów SMS – poprosimy Cię o kod SMS z dotychczasowego i nowego numeru
  • Transakcje zlecaną w oddziale potwierdzisz swoim narzędziem autoryzacji lub podpisem na tablecie doradcy.

  • Mobilna autoryzacja działa tylko w aplikacji IKO.

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis telefoniczny

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.