Zanim zaczniesz korzystać z karty nadaj jej PIN.
PIN do karty płatniczej nadasz w wybrany sposób:
1. Zaloguj się do serwisu iPKO i wejdź w zakładkę Moje produkty - Karty.
2. Wybierz kartę, do której chcesz nadać PIN.
3. Wejdź w szczegóły karty.
4. Wyszukaj opcję Nadaj PIN w Danych podstawowych karty lub wybierz ją z listy Na skróty.
5. Nadaj swój kod PIN do karty i potwierdź go przy pomocy narzędzia autoryzacyjnego.
1. Zaloguj się do aplikacji IKO.
2. Wejdź w szczegóły karty (Moje produkty → Karty → Twoja karta).
3. Wybierz w menu kontekstowym opcję Nadaj nowy PIN.
4. Wprowadź nowy PIN do karty i zatwierdź zmiany wpisując PIN do aplikacji IKO.
1. Zaloguj się do serwisu internetowego iPKO i wejdź w zakładkę Karty.
2. Wejdź w szczegóły karty.
3. Wyszukaj opcję Aktywuj kartę w Danych podstawowych karty lub wybierz opcję Aktywacja karty z listy Na skróty.
4. Podaj kod CVC/CVV z odwrotu karty i potwierdź narzędziem autoryzacyjnym – w ten sposób aktywujesz płatności internetowe. Gdy skorzystasz z karty w terminalu płatniczym lub bankomacie z kodem PIN, aktywujesz możliwość realizacji pozostałych transakcji. .
1. Przejdź do: Moje produkty → Karty → Twoja karta i wejdź w szczegóły nieaktywnej karty.
2. Wybierz Aktywuj i podaj kod CVC/CVV z rewersu karty.
3. Zatwierdź aktywację w aplikacji IKO.
W ten sposób aktywujesz płatności internetowe. Gdy skorzystasz z karty w terminalu płatniczym lub bankomacie z kodem PIN, aktywujesz możliwość realizacji pozostałych transakcji.
Aktywacja karty przez aplikację IKO lub w serwisie internetowym iPKO dotyczy tylko płatności internetowych. Pełna aktywacja karty następuje przy transakcji tradycyjnej poprzez włożenie karty do terminala i potwierdzenie jej kodem PIN (np. przy płaceniu za zakupy) albo wypłacaniu gotówki z bankomatu.
Kartę w formie naklejki lub gadżet zbliżeniowy aktywujesz w serwisie iPKO lub w serwisie telefonicznym.
Jeśli jeszcze nie masz karty do swojego konta, możesz ją zamówić:
Zanim zamówisz kartę do konta możesz używać aplikacji mobilnej IKO tak, jak swojej karty:
Więcej o aplikacji mobilnej IKO
Więcej o kartach do kont w PKO Banku Polskim
*Brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie