Jak nadać PIN do karty?

w serwisie internetowym iPKO

przez aplikację mobilną IKO

Jak aktywować kartę do konta?

w serwisie internetowym iPKO

przez aplikację mobilną IKO

Aktywacja karty przez aplikację IKO lub w serwisie internetowym iPKO dotyczy tylko płatności internetowych. Pełna aktywacja karty następuje przy transakcji tradycyjnej poprzez włożenie karty do terminala i potwierdzenie jej kodem PIN (np. przy płaceniu za zakupy) albo wypłacaniu gotówki z bankomatu. 

Kartę w formie naklejki lub gadżet zbliżeniowy aktywujesz w serwisie iPKO lub w serwisie telefonicznym.

 

Nie masz jeszcze karty do konta?

Jeśli jeszcze nie masz karty do swojego konta, możesz ją zamówić:

 

Zanim zamówisz kartę do konta możesz używać aplikacji mobilnej IKO tak, jak swojej karty:

 

Więcej o aplikacji mobilnej IKO

Więcej o kartach do kont w PKO Banku Polskim

*Brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora.

 

Na stronie używamy nazw handlowych.
Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.