Jak włączyć mobilną autoryzację w aplikacji IKO?

 

1. Rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia → Dostęp i bezpieczeństwo → Autoryzacja → Zmień.

2. Kliknij Aplikacja IKO i wybierz urządzenie, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji (telefon, na którym masz swoje IKO).
3. Kliknij Zatwierdź, a następnie podaj kod z dotychczasowej metody autoryzacji (kod SMS lub kod z karty kodów jednorazowych).
 

Jak włączyć mobilną autoryzację w serwisie internetowym iPKO?

  1. Przejdź do Ustawień → Autoryzacji → Zmień narzędzie autoryzacyjne.
  2. Jako narzędzie autoryzacyjne wybierz Aplikację mobilną IKO. Możesz też dodatkowo włączyć zatwierdzanie logowania do serwisu internetowego iPKO w IKO (tzw. dwuetapowa weryfikacja). Następnie kliknij Dalej.
  3. Wybierz urządzenie, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji, a następnie podaj kod z dotychczasowej autoryzacji (kod SMS lub z karty kodów jednorazowych).
  4. Zaloguj się do IKO na wskazanym wcześniej urządzeniu i potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji.

 

Jak włączyć mobilną autoryzację w serwisie internetowym Inteligo?

  1. Wejdź w Dane i ustawienia → Karty, mobilna autoryzacja, SMS → Zmień narzędzie autoryzacyjne.
  2. Jako narzędzie autoryzacyjne wybierz Aplikację mobilną IKO. Możesz też dodatkowo włączyć zatwierdzanie logowania do serwisu internetowego iPKO w IKO (tzw. dwuetapowa weryfikacja) i kliknij Dalej.
  3. Wybierz urządzenie, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji, a następnie podaj kod z dotychczasowej autoryzacji (kod SMS lub kod z karty kodów jednorazowych).
  4. Zaloguj się do IKO na wskazanym wcześniej urządzeniu i potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji.

Najczęściej zadawane pytania

Jak zmienić telefon, którego będziesz używać do mobilnej autoryzacji?

Co zrobić, gdy masz zablokowaną mobilną autoryzację?

Jak odzyskać mobilną autoryzację po usunięciu aplikacji IKO?

Jak korzystać z dwuetapowego logowania do bankowości elektronicznej?

Jak potwierdza się transakcje mobilną autoryzacją w IKO?

Jak włączyć potwierdzanie operacji biometrią – bez potrzeby podawania kodu PIN?

Jak wyłączyć mobilną autoryzację w aplikacji IKO?

Jak wyłączyć mobilną autoryzację w serwisie internetowym iPKO?

Jak wyłączyć mobilną autoryzację w serwisie internetowym Inteligo?

Z czym wiąże się wyrażenie zgody na mobilną autoryzację podczas aktywacji IKO?

Z czym wiąże się wyrażenie zgody na mobilną autoryzację jeżeli mam już IKO?

Co się stanie jeśli nie wyrażę zgody na włączenie mobilnej autoryzacji?

Nie korzystam jeszcze z IKO – czy muszę korzystać z mobilnej autoryzacji?

Co się stanie, jeśli wrócę do poprzedniego narzędzia autoryzacyjnego?

Czy PKO Bank Polski wysłał e-mail o zgodzie na włączanie mobilnej autoryzacji?

Czy po wyrażeniu zgody na mobilną autoryzację muszę z niej od teraz zawsze korzystać?

Do kiedy mam czas na wyrażenie zgody na włączenie mobilnej autoryzacji?

Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.