Uwaga: jeżeli w danej sytuacji, z powodów technicznych, nie będzie można skorzystać z mobilnej autoryzacji, przełączymy Cię automatycznie na kody SMS
1. Rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia → Dostęp i bezpieczeństwo → Autoryzacja → Zmień.
Jeżeli korzystasz z mobilnej autoryzacji i usuniesz IKO, bez wcześniejszej zmiany narzędzia autoryzacji - możesz ponownie aktywować IKO dotychczasowym PIN-em do aplikacji i zmienić narzędzie autoryzacji.
Jak włączyć dwuetapowe logowanie w IKO?
Jak włączyć dwuetapowe logowanie w iPKO?
Jak logować się dwuetapowo do serwisu iPKO?
Jak włączyć dwuetapowe logowanie w Inteligo?
Jak logować się dwuetapowo do serwisu Inteligo?
W zależności od rodzaju operacji i jej kwoty autoryzacja będzie polegać na:
Jeżeli zdecydujesz się na instalację i aktywację aplikacji mobilnej IKO poprosimy Cię o zgodę na włączenie mobilnej autoryzacji.
Korzystając z IKO, możesz zobaczyć prośbę o włączenie mobilnej autoryzacji po zalogowaniu do IKO – jeżeli jej nie wyrazisz, Twoja aplikacja będzie dalej działać, jak dotychczas.
Nie – mobilna autoryzacja działa tylko w aplikacji IKO. Jeżeli nie masz naszej aplikacji, nie możesz korzystać z mobilnej autoryzacji. Zachęcamy Cię jednak do wypróbowania IKO – oprócz mobilnej autoryzacji zyskasz bezpieczny dostęp do swoich finansów oraz wielu innych usług w swoim telefonie.
Możesz wrócić do poprzedniego narzędzia autoryzacji. Jeśli wyrazisz zgodę na włączanie przez bank mobilnej autoryzacji, będziemy mogli zmienić na nią kody SMS lub kartę zdrapkę. Nadal możesz potem wrócić do poprzedniego narzędzia autoryzacji.
Tak, PKO Bank Polski wysłał taką wiadomość 12 stycznia br. – e-mail może docierać na poszczególne adresy przez kilka kolejnych dni kalendarzowych.
Nie – możesz zmienić narzędzie autoryzacji w dowolnej chwili w aplikacji IKO i serwisie iPKO. Dotyczy to zarówno osób, które już korzystają i dopiero będą korzystać z aplikacji IKO. Ze względów bezpieczeństwa rekomendujemy korzystanie z mobilnej autoryzacji – oprócz tego, że ta metoda pozwala na zatwierdzanie transakcji w bankowości elektronicznej, dodatkowo umożliwia Ci włączenie dwuetapowego logowania do serwisu internetowego iPKO.
Wyrażenie zgody na włączenie mobilnej autoryzacji jest dobrowolne. Możesz wyrazić tę zgodę w dowolnej chwili.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank.
Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce plików cookie