Sprawdź szczegółowe informacje o zmianach

Nowe elementy na ekranie startowym

Prezentacja Twoich kont na ekranie startowym
  • Jeżeli korzystasz z serwisu iPKO na komputerze – zobaczysz konta jedno pod drugim.
  • Jeżeli korzystasz z serwisu iPKO na telefonie komórkowym, zobaczysz konta obok siebie; będzie można przesuwać je palcem.

W ostatnich Operacjach na koncie oprócz operacji zrealizowanych, zobaczysz też odrzucone i anulowane.

Ekran startowy serwisu iPKO
Boks
Na skróty – przejdziesz stąd szybko do Oferty banku, Ustawień, Przelewów.
Boks
Moje produkty - sprawdzisz tu podsumowanie swoich finansów i szybko złożysz wniosek o produkty, których potrzebujesz.
Popularne produkty i usługi na ekranie startowym serwisu iPKO
Ikony z popularnymi produktami i funkcjami znajdziesz w prawym rogu ekranu.
Kontakt do doradcy na ekranie startowym serwisu iPKO
Moi doradcy – zobaczysz tu dane kontaktowe swojego doradcy. Opcja dla klientów Bankowości Osobistej.

Wygląd serwisu internetowego iPKO - poznaj ekran startowy

 

Nowe menu

Nowe menu serwisu iPKO

 

Start

Możesz użyć tej funkcji, żeby wrócić do ekranu startowego z dowolnego miejsca w serwisie. Ten sam skutek da kliknięcie w logo iPKO.

Płatności

W większości znajdziesz tu funkcje, z których można było korzystać w dotychczasowej sekcji Transakcje:

  • Przelewy: przelew krajowy, własny, podatkowy, split payment, przelew z karty, spłata karty, przelew zagraniczny
  • Odbiorcy: krajowi, podatkowi, zagraniczni, split payment
  • Płatności cykliczne: zlecenia stałe i zmienne, polecenia zapłaty
  • Doładowania: telefony komórkowe, liczniki energetyczne, karty podarunkowe
  • Inne usługi: Kantor, Western Union, Paczki przelewów, iPKO dealer, e-Paragon

Moje produkty

Sprawdzisz tu podsumowanie swoich finansów i szybko złożysz wniosek o produkty, których możesz potrzebować: Konta, Karty, Oszczędności, Pożyczki i kredyty, Inwestycje, Ubezpieczenia.

Oferta

Potrzebujesz pożyczki, karty kredytowej lub konta dla dziecka? Wybierz potrzebną kategorię i wypełnij szybki wniosek.

Usługi

  • e-Zakupy: Karty podarunkowe, Doładowania telefonów i liczników energetycznych
  • e-Urząd: e-Tożsamość, Wniosek Rodzina 500+ i inne
  • Moja firma: Asystent firmowy, e-Księgowość i inne

Moje sprawy

  • Umowy i potwierdzenia
  • Dokumenty: Dyspozycje i zaświadczenia, e-Dokumenty
  • Pomoc
  • Kontakt z bankiem

Wiadomości

Tutaj znajdziesz komunikaty, swoje umowy i dokumenty oraz możliwość wysłania pytania lub zgłoszenia reklamacji.

  • Jeżeli czcionka w serwisie jest dla Ciebie za mała i nieczytelna, możesz ją powiększyć używając na klawiaturze skrótu „Ctrl” i „+”.
  • W nowej wersji serwisu nie zobaczysz licznika czasu Twojej 5-minutowej sesji. Gdy ten czas będzie się kończyć, w serwisie pojawi się komunikat z możliwością przedłużenia sesji.
  • We wnioskach i formularzach, które otwierasz na komputerze lub tablecie, nazwy pól są widoczne nad polem do uzupełnienia - a nie, jak do tej pory, obok.

Serwis iPKO - sprawdź, jak korzystać

Jak zrobić przelew w iPKO?

 

Jak sprawdzić historię konta w serwisie iPKO?

 

Jak dodać nowego odbiorcę przelewu w serwisie iPKO?

 

Jak aktywować kartę do konta i zmienić limity w serwisie iPKO?

 

Serwis iPKO w Twoim smartfonie

Nowa wersja iPKO zastąpiła poprzednią mobilną wersję serwisu tzw. iPKO lajt – sprawdź, co zyskasz z nowym iPKO na swoim smartfonie:
  • przelew jednorazowy
  • zlecenie stałe
  • doładowanie telefonu
  • nowe zdefiniowane doładowanie telefonu
  • więcej możliwości w zarządzaniu swoimi kontami:
    • filtrowanie historii
    • ponawianie przelewu z historii
    • potwierdzenie przelewu
    • nadanie nazwy własnej
    • zmiana limitów na koncie

 

Dodatkowo, w nowej wersji serwisu iPKO zobaczysz kilka funkcji, które nie dostosują się jeszcze do ekranu Twojego smartfona czy tableta, m.in. sekcje kart, lokat. Z czasem dostosujemy wygląd całego serwisu do nowego układu..

Korzystaj z iPKO bezpiecznie - otwieraj nasz serwis na najnowszych wersjach przeglądarek internetowych. Na starszych wersjach przeglądarek serwis może wyświetlać się niepoprawnie.

 

Najczęściej zadawane pytania

Jak dodać nowego odbiorcę w serwisie iPKO?

Jak przejść do swoich Odbiorców w serwisie iPKO?

Jak zrobić doładowanie w serwisie iPKO?

Jak pobrać wyciąg z konta?

Jak wylogować się z serwisu iPKO?

Jak przejść do PKO Junior?

Jak zmienić limity na swojej karcie?

Jak długo trwa sesja po zalogowaniu do iPKO?

Dlaczego pasek z menu w serwisie iPKO zmienia położenie – raz widzę go u góry, raz u dołu?

Dlaczego po wejściu do iPKO widzę komunikat o nieaktualnej przeglądarce?