Odbiorcy zdefiniowani i płatności to podręczna "książka adresowa", w której możesz mieć zapisanych odbiorców, do których najczęściej wykonujesz przelewy. Nie muszą to być tylko osoby - warto dodać tam dostawców usług (gaz, prąd, telefon, internet, wspólnota mieszkaniowa itp.)
Jeśli chcesz dodać odbiorcę przez aplikację IKO, wykonaj do niego przelew, a na ekranie potwierdzenia przelewu pojawi się pytanie czy chcesz dodać odbiorcę do odbiorców zdefiniowanych.
Odbiorców można dodawać, zmieniać i usuwać - każdą zmianę należy potwierdzić narzędziem autoryzacyjnym:
Serwis internetowy iPKO | Aplikacja mobilna IKO | Serwis telefoniczny iPKO (konsultant) | Automatyczny serwis telefoniczny iPKO | |
Utworzenie odbiorcy | tak | tak | tak | - |
Zmiana danych odbiorcy | tak | - | tak | - |
Usunięcie odbiorcy | tak | - | tak | - |
Pobranie danych odbiorcy do wykonywanej dyspozycji | tak | tak | tak | - |
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Internetowe serwisy informacyjne PKO Banku Polskiego wykorzystują pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, łączenia z innymi danymi posiadanymi przez Bank oraz zmiany ustawień plików cookies a także ich usuwania z przeglądarki internetowej, znajdują się w Polityce prywatności Dalsze korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce oznacza potwierdzenie zapoznania się z powyższymi informacjami i zgodę na wykorzystywanie plików cookies w celach marketingowych.
Pliki cookies przetwarzane są m.in. w celu jak najlepszego dopasowania prezentowanych treści do potrzeb i zainteresowań użytkowników a także w celu zapewnienia bezpieczeństwa usług świadczonych przez Bank oraz aby dokonywać pomiarów, które pozwalają udoskonalać produkty i usługi oferowane przez Bank. Szczegółowe informacje na temat rodzajów plików cookies, sposobach korzystania z plików oraz usuwania, a także o naszych partnerach znajdują się w Polityce prywatności