Jak mogę aktywować usługę?
Czy aktywacja i korzystanie z usługi są płatne?
Jak działa limit płatniczy PKO Płacę później?
Gdzie sprawdzę swój limit PKO Płacę później?
Dlaczego po wybraniu Płacę z iPKO nie widzę opcji PKO Płacę później?
Dlaczego po wybraniu płatności z PKO Bankiem Polskim nie widzę opcji PKO Płacę później?
Dlaczego po wybraniu BLIKA nie widzę opcji PKO Płacę później?
Czy spłata transakcji dokonuje się automatycznie czy mam to robić samodzielnie? Ile mam na to czasu i gdzie go sprawdzę?
Czy każda transakcja w PKO Płacę później ma swój termin spłaty?
Czy mogę spłacić samodzielnie część jednej transakcji lub czy mogę rozłożyć ją na raty?
Jak samodzielnie spłacić transakcję?
Kiedy mogę pobrać potwierdzenie płatności PKO Płacę później?
Czy mogę powiększyć aktywny limit PKO Płacę później lub czy mogę aktywować kolejny?
Jaka jest minimalna i maksymalna wartość płatności PKO Płace później?
Jakie warunki mam spełnić, żeby móc aktywować usługę PKO Płacę później?
Gdzie mogę zapłacić z PKO Płacę później?
Co się stanie, jeżeli po 30 dniach nie spłacisz zakupów?
Jak spłacić zadłużenie przeterminowane?
Jak wygląda zwrot pieniędzy, gdy zrezygnuję z zakupu?
Co się stanie, jeśli na koncie do spłaty mam za mało pieniędzy na automatyczną spłatę?
Czy dostanę przypomnienie o spłacie?
Jak mogę zrezygnować z usługi?
Jak mogę odstąpić od umowy?
Czy mogę wydłużyć termin spłaty moich zakupów?
Jak długo działa usługa PKO Płacę później od momentu aktywacji?
Czy po odmowie aktywacji usługi PKO Płacę później mogę ponownie złożyć wniosek?
Drukuj