Pakiet walutowy 3w1:
karta wielowalutowa do konta osobistego w PLN,
konto walutowe i kantor internetowy

 

Jedna karta do płatności na całym świecie

Płać kartą wielowalutową w internecie i za granicą bez przewalutowania1.

Łatwy dostęp do gotówki

WWypłaty waluty1 z bankomatów za granicą bez przewalutowania.

Obsługa online

Kartę, konta walutowe i kantor w ramach pakietu walutowego można zamówić, otworzyć i aktywować w serwisie internetowym iPKO.

Atrakcyjne kursy walut

Mniejsze różnice kursów sprzedaży i kupna walut w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego niż w tradycyjnych kantorach.

Jedna karta nawet w 8 walutach – w tym w PLN

Aby płacić w innych walutach, należy otworzyć konto walutowe w wybranej walucie i podpiąć je do karty wielowalutowej.

Kantor w Twoim Banku 24h

Aby nie szukać kantoru „na mieście” lub w sieci, wystarczy zalogować się do swojego Banku.


 

Konto walutowe

 

Do korzystania z kantoru internetowego PKO Banku Polskiego i karty wielowalutowej bez przewalutowania, potrzebne jest konto walutowe w PKO Banku Polskim w walucie, w jakiej dokonuje się transakcji. Należy tylko pamiętać o odpowiednim zasileniu konta walutą2, którą można wygodnie wymienić w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego.

Konto walutowe prowadzone jest bezpłatnie, jeśli zostanie podpięte do karty wydanej do konta osobistego w PLN (przy użyciu aplikacji mobilnej IKO, serwisu internetowego iPKO lub w oddziale Banku).


Otwórz konto walutowe online lub w oddziale Banku

Otwórz konto walutowe w serwisie iPKO

Pakiet walutowy na całym świecie

 

Kantor internetowy PKO Banku Polskiego

 

Kantor internetowy PKO Banku Polskiego zawsze pod ręką

Zawsze pod ręką

Wymiana walut w każdym miejscu na świecie. Kantor internetowy PKO Banku Polskiego to oszczędność czasu i pieniędzy. W razie potrzeby gotówki istnieje możliwość jej wypłaty w wybranych oddziałach Banku.

pko bank polski kantor w komputerze i w telefonie z aplikacją IKO

Wymiana walut 24h

Kantor internetowy w serwisie internetowym iPKO i aplikacji mobilnej IKO dostępny jest 7 dni w tygodniu. Pieniądze będą dostępne na koncie prowadzonym w PKO Banku Polskim natychmiast po wymianie.

Konkurencyjne kursy walut w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego

Konkurencyjne kursy walut

Zakup i sprzedaż waluty po atrakcyjnych kursach, bez prowizji za wymianę w kantorze internetowym PKO Banku Polskiego. Powiadomienia o oczekiwanym kursie walut.

Bezpieczne transakcje wymiany walut w PKO Banku Polskim

Bezpieczeństwo środków

Bezpieczeństwo pieniędzy na rachunkach w PLN i w walutach w PKO Banku Polskim zapewnione jest przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.


 

Karta wielowalutowa

 

Karta wielowalutowa w PKO Banku Polskim otwarta na świat

Karta otwarta na świat

Z kartą wielowalutową można podróżować swobodnie bez pliku gotówki w portfelu.

Brak dodatkowych opłat za przewalutowanie z kartą PKO Banku Polskiego

Bez przewalutowania

Zero przewalutowań i związanych z tym kosztów2.

Kupuj i wypłacaj gotówkę z bankomatów

Bezpieczne zakupy i wypłaty

Kartą wielowalutową można płacić w sklepach i w internecie oraz wypłacać gotówkę z bankomatów. Skradzioną lub zgubioną kartę można zastrzec online lub telefonicznie.

Wiele walut w kantorze online PKO Banku Polskiego

Jedna karta wielowalutowa = 8 walut

Karta do Konta Aurum/Konta Platinum II w PLN może być podpięta pod 7 kont walutowych3, a wtedy płatności i wypłaty obliczane są odpowiednio w PLN, EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK i SEK. Karta automatycznie rozpoznaje walutę, w której realizowana jest transakcja i wybiera odpowiedni rachunek – w ten sposób karta obniża koszty transakcji zagranicznych.

Kiedy przydaje się pakiet walutowy?

Na wyjazdach za granicę – np. na wakacjach

Gdy potrzebna jest waluta

Podczas zakupów online w walutach obcych

Zobacz również

Serwis internetowy iPKO i aplikacja mobilna IKO to usługa bankowości elektronicznej.
1 Płatność kartą wielowalutową lub wypłata gotówki mogą stanowić transgraniczną transakcję płatniczą – zobacz pełną definicję w Wykazie usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym

Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania: 
a. Transakcja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK lub SEK,
b. Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji transakcji,
c. Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania transakcji,
d. Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.
Brak środków na podpiętym koncie skutkuje obciążeniem konta głównego (konta osobistego w PLN), z wyjątkiem sytuacji, w których transakcja realizowana jest bez blokady środków – wówczas nastąpi obciążenie rachunku podpiętego.