Co zyskujesz z platynową kartą kredytową Mastercard?

Ubezpieczenia

Ty i Twoi bliscy zyskujecie ubezpieczenie podróżne na całym świecie, bez dodatkowych opłat, a jeśli coś Ci się stanie, Twoje zadłużenie na karcie zgodnie z warunkami umowy spłaci ubezpieczyciel

Program Mastercard Bezcenne Chwile

Zbieraj punkty i wymieniaj je na nagrody. Wystarczy, że zapłacisz kartą u partnerów programu

Dodatkowe pieniądze i dogodne raty

Masz szybki dostęp do dodatkowych pieniędzy, np. na zakupy w ramach limitu kredytowego. Za zakupy zrobione kartą, możesz też zapłacić w dogodnych ratach

Darmowe przewalutowanie i brak prowizji

Płać kartą w walucie obcej bez opłat za przewalutowanie. Wypłacaj gotówkę z bankomatów za granicą, bez prowizji1

Usługa Concierge 24h/7

Korzystaj z usługi Concierge 24 h/7 – konsultant pomoże Ci w organizacji wolnego czasu, np. w zaplanowaniu wyjazdu

Jedna karta, różne sposoby płatności

Możesz płacić telefonem z aplikacją IKO lub z Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay i SwatchPAY!

Sprawdź, jakie korzyści daje karta PKO Mastercard Platinum

Ile zapłacisz?

Obsługa karty kredytowej – opłata roczna2:

  • Gdy średnio w miesiącu dokonano transakcji na kwotę mniejszą niż 2 500 zł - 250 zł
  • Gdy średnio w miesiącu dokonano transakcji na kwotę min. 2 500 zł - 125 zł
  • Gdy średnio w miesiącu dokonano transakcji na kwotę min. 5 000 zł  -  0 zł

Limity i ubezpieczenie

  • Zmiana limitu - 0 zł
  • Przekroczenie limitu - 0 zł
  • Ubezpieczenie - 0 zł

 

Pozostałe opłaty

  • Obsługa karty - 0 zł
  • Przelew z karty - 4% nie mniej niż 15 zł (za każdą transakcję od jej wartości)
  • Opłata za transakcje bezgotówkowe - 0 zł
  • Opłata za transakcję bezgotówkową dokonaną w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory - 10 zł
  • Wypłata gotówki w kraju - 3% wypłaconej gotówki
  • Wypłata gotówki za granicą - 0 zł

 

 

Od 1 czerwca 2023 r. zmieniamy regulaminy i cennik, który dodatkowo zyskuje nową, prostszą formę.
Więcej o tym, co i dlaczego zmieniamy znajdziesz na pkobp.pl/zmiany2023

 

Propozycja dotyczy karty kredytowej PKO Mastercard Platinum. Opłata roczna będzie pobierana zgodnie z Taryfą obowiązującą w dniu pobrania opłaty. Decyzja o przyznaniu karty kredytowej jest uzależniona od zdolności kredytowej klienta.

Aktualnie nie ma możliwości podpisania umowy za pośrednictwem kuriera. Umowę można podpisać online w serwisie iPKO lub aplikacji IKO oraz w oddziale banku.

 

 


Zamów rozmowę

  • Wyrażam zgodę na:
  • Zgadzam się, aby PKO Bank Polski S.A. przetwarzał moje dane osobowe w celu marketingu swoich produktów i usług.
  • Zgadzam się, aby PKO Bank Polski S.A. przekazywał mi elektronicznie i telefonicznie informacje marketingowe i handlowe, w tym e-mailem, SMS-em, w bankowości internetowej i mobilnej oraz za pomocą automatycznych systemów przekazywania informacji.
  • Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych. Zapoznaj się z pełną informacją.
    Zmiana lub wycofanie zgód
    Swoimi zgodami możesz zarządzać m.in. w serwisie iPKO w zakładce Ustawienia lub w ustawieniach aplikacji IKO w zakładce Moje dane. W każdej chwili możesz wycofać wszystkie lub wybrane zgody. Nie oznacza to jednak, że przetwarzanie zgromadzonych do tego momentu danych było niezgodne z prawem.

    Sprzeciw wobec marketingu
    Jeśli nie chcesz otrzymywać informacji marketingowych w żadnej formie, możesz złożyć sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych w celach marketingowych.
    Jeśli nie złożysz sprzeciwu wobec marketingu, nadal będziemy mogli Ci przesyłać informacje marketingowe banku, ale tylko w formie listu papierowego (nawet jeśli nie zaznaczysz żadnej zgody).

    Jak złożyć sprzeciw?
    Sprzeciw możesz złożyć w bankowości elektronicznej, na infolinii, w dowolnym oddziale lub listownie. Po złożeniu sprzeciwu w każdej chwili możesz zmienić zdanie i wyrazić zgodę.

    Jakie są skutki złożenia sprzeciwu?
    Po złożeniu sprzeciwu nie będziemy przetwarzali Twoich danych osobowych w celach marketingowych i nie będziemy przesyłali Ci w żadnej formie ofert oraz informacji marketingowych (w tym od podmiotów współpracujących).

    Pamiętaj, że po złożeniu sprzeciwu nie będziemy mogli się z Tobą kontaktować, aby:
    • przedstawiać Ci informacje marketingowe, w tym promocje obejmujące produkty i usługi bankowe,
    • zaproponować Ci specjalne warunki dla nowych lub już posiadanych przez Ciebie produktów,
    • przedstawiać Ci inne oferty specjalne dopasowane do Twoich potrzeb.
  • Administratorem danych osobowych jest PKO Bank Polski S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

    Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:

    1. Administrator danych

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „Bankiem”.

    2. Inspektor Ochrony Danych

    W Banku powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: iod at pkobp.pl. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    3. Kategorie danych osobowych -informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą

    Bank przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

    4. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne

    Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Bank w następujących celach:
    1) przedstawienia ofert lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub lit. f Rozporządzenia,
    2) zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,
    3) realizacji zawartej umowy, lub w celu świadczenia usług przez Bank, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia,
    4) dokonania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia,
    5) zarządzania przez Bank ryzykiem, w tym oceny zdolności i wiarygodności kredytowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b–c Rozporządzenia,
    6) rozpatrzenia reklamacji, wniosków oraz odwołań, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c i lit. f Rozporządzenia,
    7) realizacji przez Bank czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e Rozporządzenia,
    8) realizacji uprawnień wynikających z przedstawicielstwa (w tym pełnomocnictwa), poręczenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b-c Rozporządzenia,
    9) marketingu, w tym promocji produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank lub spółki z Grupy Kapitałowej Banku lub podmioty współpracujące z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
    10) ustalenia i dochodzenia roszczeń przez Bank w związku z prowadzoną działalnością, w tym restrukturyzacji, windykacji, egzekucji wierzytelności, podejmowania działań w celu znalezienia nabywców na majątek stanowiący zabezpieczenie umowy oraz sprzedaży wierzytelności wynikającej z tej umowy lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, przed organami ścigania, organami orzekającymi, w tym sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniach administracyjnych, w tym podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
    11) wykrycia i ograniczenia nadużyć finansowych związanych z działalnością Banku, jak również w celu zapewnienia bezpieczeństwa przechowywania środków pieniężnych klientów Banku oraz prowadzenia postępowań wyjaśniających, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.

    Dane dotyczące Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    5. Udostępnienie danych osobowych

    Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez Bank :

    1) podmiotom i organom, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Banku danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności na podstawie art. art. 104 ust. 2 i art. 105 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe,
    2) podmiotom, którym Bank powierzył wykonywanie czynności bankowych lub czynności związanych z działalnością bankową na rzecz Banku,
    3) instytucjom, o których mowa w art. 105 ust. 4 ustawy Prawo bankowe,
    4) organom i podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie art. 149 lub 150 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi lub innych przepisów prawa, dotyczących obrotu instrumentami finansowymi (w zakresie usług powierniczych świadczonych przez Bank na podstawie art. 119 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, lub usług wykonywanych przez Bank na podstawie art. 70 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi),
    5) biurom informacji gospodarczej, działającym na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, na podstawie przepisów tej ustawy,
    6) podmiotom z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotom współpracującym z Bankiem, w związku z produktami i usługami oferowanymi przez te podmioty. Lista tych podmiotach dostępna jest na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    6. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego

    Pani/Pana dane mogą być przekazane administracji rządowej Stanów Zjednoczonych Ameryki w związku z dokonywaniem międzynarodowych transferów pieniężnych za pośrednictwem SWIFT.

    7. Okres przechowywania danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:

    1) ważności oferty lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem,
    2) obowiązywania umowy zawartej z Bankiem, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    3) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Bank w związku z prowadzoną działalnością lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
    4) stosowania metod wewnętrznych oraz innych metod i modeli, o których mowa w części trzeciej Rozporządzenia nr 575/2013 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 575/2013 z dnia 26 czerwca 2013r. w sprawie wymogów ostrożnościowych dla instytucji kredytowych i firm inwestycyjnych, zmieniające rozporządzenie (UE) nr 648/2012,
    5) obowiązywania udzielonego Pani/Panu pełnomocnictwa, a po jego wygaśnięciu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

    Informacje dotyczące okresów przechowywania danych są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    8. Przysługujące prawa

    W związku z przetwarzaniem przez Bank Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:

    1) prawo dostępu do danych osobowych,
    2) prawo do sprostowania danych osobowych,
    3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
    6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
    7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    8) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.

    9. Źródło pochodzenia danych - informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą

    Pani/Pana dane osobowe mogą pochodzić od przedstawiciela ustawowego, mocodawcy w przypadku udzielonego pełnomocnictwa, przedsiębiorcy, w stosunku do którego pozostaje Pani/Pan beneficjentem rzeczywistym, pracodawcy, strony umowy zawartej z Bankiem oraz ze źródeł powszechnie dostępnych, w szczególności z baz i rejestrów: PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), REGON.

    10. Wymóg podania danych

    Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w pkt 4 powyżej, dla:

    1) rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem,
    2) zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem,
    3) świadczenia usług przez Bank, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak świadczenia usług przez Bank,
    4) rozpatrzenia reklamacji lub skargi a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji lub skargi,
    5) otrzymywania ofert lub marketingu produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych jest brak możliwości otrzymywania tych ofert lub marketingu produktów lub usług.

    11. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, w celu oceny zdolności kredytowej oraz w celach marketingowych, konsekwencją czego będzie możliwość zastosowania wobec Pani/Pana uproszczonej ścieżki obsługi oraz przedstawienia zindywidualizowanej oferty produktów i usług oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem.

    Informacje dotyczące zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

Najczęstsze pytania dotyczące karty kredytowej

Jak działa karta kredytowa?

Karta kredytowa a debetowa – czym się różnią?

Kto może stać się posiadaczem karty kredytowej PKO Mastercard Platinum?

Jaki jest limit karty kredytowej?

Czy kartą kredytową można wypłacać gotówkę z bankomatów?

Jak rozliczane są transakcje zagraniczne?

Co zrobić w przypadku utraty karty?

Jak spłacić wykorzystany limit kredytowy na karcie?

Na czym polega usługa autospłaty?

Jak włączyć autospłatę?

Gdzie mogę sprawdzić dzień spłaty oraz wysokość swojego zadłużenia?

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 22,40%, całkowita kwota kredytu 25 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 27 861,19 zł, oprocentowanie zmienne 18,75%/rok, całkowity koszt kredytu 2861,19 zł (w tym: opłata za obsługę karty kredytowej 250 zł, odsetki 2 611,19 zł, obligatoryjne ubezpieczenie na życie 0 zł), 12 miesięcznych rat równych po 2 321,77 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 08.09.2022 na reprezentatywnym przykładzie. Do obliczenia powyższych parametrów przyjęto, że limit w wysokości 25 000 zł został wykorzystany jednorazowo w całości poprzez dokonanie transakcji bezgotówkowej przy fizycznym użyciu karty (z wyłączeniem transakcji dokonanych w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory) w miesiącu, w którym Klient ją otrzymał.

 

 

 

1 Za wypłaty gotówki w walutach obcych z bankomatów ich operatorzy mogą pobierać opłaty. Zasady przewalutowania operacji zawierają Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA. Wysokość prowizji za przewalutowanie transakcji dostępna jest w Taryfie prowizji i opłat.

2 Dotyczy transakcji zrealizowanych kartą w okresie 12 miesięcy, za który pobierana jest roczna opłata za kartę. Kwota transakcji z tytułu zwrotu towaru zakupionego kartą lub anulowanie transakcji dokonanej kartą zmniejsza sumę wartości transakcji. Opłata pobierana jest z dołu. W przypadku wcześniejszej rezygnacji Klienta z karty lub rozwiązania umowy, opłata pobierana proporcjonalnie do okresu, za który należna jest opłata roczna.

 

 

Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.