#ZostańWdomu
W związku z obecną sytuacją możesz skorzystać z zawieszenia spłaty minimalnej kwoty na Twojej karcie kredytowej. Taką decyzję trzeba dobrze przemyśleć – zapoznaj się ze wszystkimi konsekwencjami.

Z czym wiąże się zawieszenie spłaty?

  • Przez cały okres zawieszenia nie będziemy naliczać minimalnej kwoty do zapłaty na Twoich zestawieniach transakcji
  • Gdy zawieszanie się zakończy, wyliczymy nową minimalną kwotę od Twojego bieżącego wykorzystanego limitu kredytowego na karcie
  • Nie możesz skorzystać z zawieszenia spłaty, jeżeli masz niespłacone w terminie zadłużenie na karcie
  • Złóż wniosek najpóźniej 3 dni robocze przed najbliższym terminem spłaty
  • Nie pobieramy opłat za realizację dyspozycji zawieszenia spłaty
  • Informację o zawieszeniu spłaty karty kredytowej przekażemy do Biura Informacji Kredytowej, gdzie będzie widoczna dla wszystkich jego użytkowników, m.in. banków

W czasie zawieszenia:

  • Odsetki są naliczane na dotychczasowych zasadach tj. jak odsetki od zadłużenia wykorzystanej kwoty limitu kredytowego
  • Na karcie, której spłatę zawieszasz, nie działa Autospłata
  • Na numer telefonu komórkowego, który podasz w tym wniosku, prześlemy Ci SMS-a z potwierdzeniem realizacji lub odrzucenia wniosku
  • W zależności od karty, z której korzystasz, obowiązują Cię: Regulamin wydawania i używania karty kredytowej PKO BP SA, albo Regulamin wydawania i używania karty kredytowej Inteligo, albo Regulamin kart płatniczych dla klientów indywidualnych w PKO Banku Polskim SA.
  • Jeśli chcesz zrezygnować ze złożonej dyspozycji zawieszenia spłaty karty kredytowej, poinformuj nas o tym pod numerem infolinii 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach opłata zgodna z taryfą operatora).

Wyślij wniosek

Drukuj