• Umowa podpisywana online:
    • W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, bez konieczności dosyłania dodatkowych dokumentów, otrzymasz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o możliwości podpisania umowy elektronicznie.
    • Dokument będzie dostępny przez 30 dni od otrzymania pozytywnej decyzji kredytowej po zalogowaniu do iPKO, w zakładce ‘Oferta dla Ciebie’ > ‘Umowy’ – pobierz go, zapoznaj się z jego treścią i podpisz kodem z Twojego aktywnego narzędzia autoryzacji.
    • Podpisana przez Ciebie umowa będzie sprawdzona i podpisana online przez bank. Będziesz mieć do niej stały dostęp w zakładce „Umowy” w swoim iPKO.

 

  • Umowa podpisywana za pośrednictwem kuriera:
    • W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, umowę do podpisu przewiezie do Ciebie kurier. Przed jego wizytą, zapoznaj się z treścią dokumentu, dostępnego po zalogowaniu do iPKO, w zakładce ‘Oferta dla Ciebie’ > ‘Umowy’ oraz przygotuj dokument tożsamości w celu identyfikacji Twojej osoby oraz ewentualne wymagane przez Bank dokumenty.
    • Podpisana przez Ciebie umowa wraz z dokumentami będzie sprawdzona i podpisana elektronicznie przez Bank. Będziesz mieć do niej stały dostęp w zakładce „Umowy” w swoim iPKO.

 

  • Umowa podpisywana w oddziale
    • W przypadku pozytywnej decyzji kredytowej, otrzymasz od nas e-mail lub SMS z zaproszeniem do wizyty we wskazanym przez Ciebie oddziale lub w dowolnej placówce PKO Banku Polskiego, w którym przedstawisz ewentualne wymagane dodatkowe dokumenty i podpiszesz umowę.
    • Podpisana przez Ciebie umowa wraz z dokumentami będzie sprawdzona i podpisana elektronicznie przez Bank. Będziesz mieć do niej stały dostęp w zakładce „Umowy” w swoim iPKO.
Drukuj