Ubezpieczenia komunikacyjne – szczegóły i warunki oferty

Ubezpieczenie OC

Auto Casco

Car Assistance

NNW kierowcy i pasażerów

Ile kosztuje ubezpieczenie samochodu?

Sprawdź, jak zrezygnować z umowy z poprzednim ubezpieczycielem

Szybkie zgłoszenie szkody

Wypadek i co dalej – szybka instrukcja

Sprzedajesz lub wyrejestrowujesz auto? Odbierz zwrot składki

Nasi partnerzy

Logotypy ubezpieczycieli

 


 


Najczęściej zadawane pytania

Gdzie i jak mogę kupić ubezpieczenie?

Jakie dokumenty muszę mieć przy zawarciu umowy?

Jakie samochody można ubezpieczyć za pośrednictwem PKO Banku Polskiego?

Jaki jest maksymalny wiek auta, które może być ubezpieczone w AC?

Od jakich sytuacji chroni Auto Casco?

Jak zostanie ustalone odszkodowanie z polisy Auto Casco?

Czy, a jeśli tak to do jakiej kwoty ubezpieczony jest bagaż podróżny?

Co zalicza się do bagażu podróżnego?

Kto i kiedy skontaktuje się ze mną, aby przeprowadzić oględziny auta do AC?

Co, jeżeli termin oględzin mi nie odpowiada?

Czy umowa Auto Casco może być wypowiedziana w związku z brakiem oględzin?

Co należy zrobić w sytuacji, gdy danego auta nie ma na liście do wyboru aut we wniosku o ubezpieczenie samochodu?

Jakie przepisy regulują zawarcie umowy ubezpieczenia?

Co zrobić aby otrzymać Zieloną Kartę?

Z jakim wyprzedzeniem mogę kupić ubezpieczenie?

Dlaczego warto kupić ubezpieczenie Car Assistance?

Materiał marketingowy

Ubezpieczenia komunikacyjne zawierane w PKO Banku Polskim obejmują samochody o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, zarejestrowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Zakup ubezpieczenia wiąże się z obowiązkiem zapłaty składki ubezpieczeniowej. Wysokość składki ubezpieczeniowej obliczana jest według taryfy obowiązującej w dniu zawarcia umowy ubezpieczenia, indywidualnie dla każdego Ubezpieczającego.

PKO Bank Polski działa jako agent ubezpieczeniowy, a szczegółowe informacje dotyczące pełnomocnictwa są zawarte w zakładce „Pokaż pliki do pobrania”.

Ochronę ubezpieczeniową w ramach OC, AC, NNW, z takim samym zakresem ochrony, świadczą: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group (marka handlowa Benefia), Generali TU S.A. (marka handlowa Proama), InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group, Link4 TU S.A, UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., a w ramach Car assistance: PKO Towarzystwo Ubezpieczeń SA.

Szczegółowe informacje na temat warunków umów ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym o ograniczeniach i wyłączeniach odpowiedzialności Ubezpieczyciela, a także czasie trwania umowy oraz zakresie terytorialnym znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia dla poszczególnych produktów oraz w Ustawie o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, dostępnych w zakładce „Pokaż pliki do pobrania” oraz w oddziałach i wybranych agencjach Banku.

Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter informacyjny.

Dokumenty znajdziesz poniżej:

 


1 Wyniki 743 ankiet zebranych od 1.04 do 30.06.2021 r. w ramach badania satysfakcji klientów z procesu zakupu ubezpieczeń komunikacyjnych w serwisie iPKO
2 Dotyczy OC, AC, NWW
3 Koszt składki poznasz w trakcie wizyty w banku lub rozmowy z konsultantem, a także logując się do aplikacji mobilnej IKO oraz serwisu iPKO
Brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora
5Dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych; opłata zgodna z taryfą operatora


Pokaż pliki do pobrania