Infolinia PKO Banku Polskiego / Automatyczny serwis telefoniczny iPKO

Dostępna: 24h / 7 dni w tygodniu.
Obsługuje Klientów indywidualnych i Bankowości Osobistej.
Umożliwia pomoc w odblokowaniu bankowości elektronicznej i telefonicznej iPKO oraz zastrzeganiu kart.

800 302 302

Brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora.

+48 81 535 60 60

Opłata zgodna z taryfą operatora.

Infolinia dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Dostępna: 24h / 7 dni w tygodniu
Obsługuje Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw

(+48) 81 535 66 60
Numer dla dzwoniących w kraju, opłata zgodna z taryfą operatora

Infolinia użytkowników iPKO biznes, MultiCash i PKOeConnect
Dostępna: pon.-pt. w godzinach 8:00-18:00

801 36 36 36
(+48) 61 855 94 94
Numery dla dzwoniących w kraju, opłata zgodna z taryfą operatora


Infolinia dla Klientów Korporacyjnych
Dostępna: pon.-pt. w godzinach 8:00-18:00

801 36 36 36
Numer dla dzwoniących w kraju

Biuro w Poznaniu (+48) 61 855 94 99
Biuro w Warszawie (+48) 22 563 18 99
Biuro w Gdyni (+48) 58 343 85 99
Numery dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych

Centrala PKO Banku Polskiego
PKO Bank Polski Spółka Akcyjna - Centrala
ul. Puławska 15
02-515 Warszawa

NIP 5250007738
Regon 016298263
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW

Rzecznik Klienta
Zgłaszanie reklamacji

 

Placówki PKO Banku Polskiego
Zapraszamy do jednej z ponad 1 200 placówek PKO Banku Polskiego – znajdź najbliższą placówkę na mapie. W wybranych lokalizacjach obsługujemy w języku migowym