Oszczędność czasu

  • szybkie przekazanie do Banku zlecenia w formie elektronicznej
  • zredukowanie nakładu pracy poprzez:
    • zastosowanie wzorów zleceń,
    • użycie szablonów transakcji oraz gotowych klauzul,
    • kontrolę aktualnego stanu realizacji zlecenia,
    • możliwość „przechowywania” danych dotyczących transakcji, w tym skanów dokumentów zaprezentowanych w ramach akredytywy i inkasa,
    • generowanie raportów.

Prostota i wygoda

  • brak konieczności zakupu dodatkowego oprogramowania (aplikacja jest oparta na platformie internetowej iPKO biznes),
  • możliwość korzystania z usługi w dowolnym miejscu.

Bezpieczeństwo

  • autoryzacja podpisem elektronicznym
  • określenie uprawnień użytkowników,
  • dostęp do aplikacji poprzez platformę internetową iPKO biznes.

Trade Service umożliwia Klientom składanie w formie elektronicznej:

  • zlecenia otwarcia lub zmiany akredytywy dokumentowej,
  • zlecenia otwarcia lub zmiany akredytywy stand-by,
  • zlecenia udzielenia lub zmiany gwarancji bankowej,
  • zlecenie udzielenia lub zmiany poręczenia w obrocie zagranicznym
  • zlecenia wykonania zapłaty w ramach realizacji inkasa dokumentowego oraz inkasa finansowego (inkasa weksli),
  • zlecenia przeniesienia akredytywy przenośnej,
  • dyspozycji dotyczącej akceptacji albo odrzucenia dokumentów z usterkami zaprezentowanych w ramach realizacji akredytywy dokumentowej otwartej przez PKO Bank Polski

Trade Service pozwala również na podgląd dokumentów, przekazanych do PKO Banku Polskiego przez inny bank w ramach inkasa importowego oraz w ramach akredytywy dokumentowej własnej.

 

Jak działa usługa?
Warunki korzystania z usługi

Opłaty i prowizje pobierane są zgodnie z obowiązującą Taryfą prowizji i opłat bankowych w PKO BP SA dla klientów rynku korporacyjnego.