Bezpieczne logowanie

Przed zalogowaniem się do serwisu internetowego iPKO upewnij się czy połączenie, z którego korzystasz jest szyfrowane:

  1. Sprawdź czy adres strony w oknie przeglądarki wygląda następująco:

    https://www.ipko.pl

  2. Sprawdź, czy w obrębie okna przeglądarki internetowej znajduje się ikona zamkniętej kłódki. W zależności od przeglądarki, ikona kłódki może się pojawić w pasku adresu lub w pasku stanu w dolnej części ekranu. Pojawienie się tej kłódki sygnalizuje, że strona jest zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa i połączenie jest szyfrowane.

  3. Sprawdź poprawność certyfikatu bezpieczeństwa.
    Dane o certyfikacie dostępne są w przeglądarce, najczęściej w menu "Plik" opcja "Właściwości". Po wybraniu przycisku "Certyfikaty" sprawdź zarówno "Ogólne", jak i "Ścieżka certyfikacji".
    Do danych certyfikatu możesz również dotrzeć poprzez dwukrotne kliknięcie w ikonę kłódki. Po kliknięciu zobaczysz szczegóły dotyczące certyfikatu, z których dowiesz się, że został on wystawiony dla domeny www.ipko.pl.
    Możesz się z nich również dowiedzieć, że zakupu certyfikatu dokonał Inteligo Financial Services S.A., obsługujący system bankowości elektronicznej na zlecenie PKO Banku Polskiego.

Pamiętaj! Jeżeli wygląd strony logowania wzbudzi Twoje zaniepokojenie, ZANIM ZALOGUJESZ SIĘ, zadzwoń do konsultanta iPKO: 801 307 307*, 801 3PKOBP* (numer dla dzwoniących w kraju) lub + 48 81 535 60 60* (numer dla dzwoniących w kraju, z zagranicy i z telefonów komórkowych).

Sprawdź czy Twój router jest bezpieczny?

*opłata zgodna z taryfą operatora