Pierwsze logowanie

Podczas podpisywania umowy o korzystanie z usług bankowości elektronicznej iPKO w oddziale wraz z „Przewodnikiem po usługach” otrzymujesz:

  • indywidualny ośmiocyfrowy numer Klienta;
  • kopertę zawierającą hasło pierwszego logowania do wszystkich elektronicznych kanałów dostępu;
  • narzędzie do autoryzacji operacji: kody SMS lub kartę kodów jednorazowych przeznaczonych do potwierdzania (autoryzacji) operacji dokonywanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu (zlecania przelewów, definiowania zleceń stałych, zakładania lokat, zmian danych korespondencyjnych itp.).

Jeśli umowę o otwarcie konta dostarczył Ci kurier, od razu po jej podpisaniu możesz korzystać z usług bankowości elektronicznej iPKO. Masz również aktywne kody SMS służące do potwierdzenia operacji dokonywanych za pośrednictwem elektronicznych kanałów dostępu. Wraz z „Przewodnikiem po usługach” otrzymujesz:

  • indywidualny ośmiocyfrowy numer Klienta
  • kopertę zawierającą hasło do pierwszego logowania do wszystkich elektronicznych kanałów dostępu
  • kartę debetową wydaną do rachunku

Korzystając z iPKO możesz wybrać najwygodniejsze dla siebie narzędzie autoryzacji: kartę kodów jednorazowych na Token iPKO lub Kody SMS.

Hasła dostępu są wprowadzane do pól formularzy w postaci niejawnej, tj. w formie gwiazdek lub kropek.

Pamiętaj!

Hasło pierwszego logowania jest używane do aktywacji wszystkich kanałów: internetowego, mobilnego, i telefonicznego.
Zachowaj je do czasu pierwszego logowania w każdym z nich. Pamiętaj że zmienione hasło internetowe obowiązuje również dla serwisu mobilnego.
Jeżeli nie posiadasz hasła pierwszego logowania, nada Ci je konsultant serwisu telefonicznego. W tym celu niezbędne będzie użycie kodu jednorazowego.