Konto i karta dla przedszkolaka i szkolniaka

Otwórz Konto Dziecka z kartą Junior i zgarnij 100 zł na Allegro

Zgarnij 100 zł

Zgarnij 100 zł

Nie masz u nas konta?

Bogatsi o wiedzę Konto dziecka Karta Junior 4Q2022
Prezent PKO Junior
 

Jak zgarnąć 100 zł

1

Do 31 grudnia 2022 r. otwierasz PKO Konto Dziecka i zamawiasz kartę PKO Junior.
Sprawdź szczegóły

2

Rejestrujesz się w promocji i wyrażasz zgodę na marketing elektroniczny. Sprawdź szczegóły i regulamin, w którym opisaliśmy wszystkie zasady promocji.

3

Twoje dziecko korzysta z karty. Do 20 stycznia 2023 r. Twoje dziecko min. 2 razy płaci kartą bezgotówkowo. Kwota transakcji jest dowolna.

4

Jeżeli spełnisz warunki promocji to kod o wartości 100 zł do wykorzystania na Allegro prześlemy Ci w aplikacji IKO i serwisie iPKO – najpóźniej do 10 lutego 2023 r.

Zgarnij 100 zł

Zgarnij 100 zł

Nie masz u nas konta?

Konto i karta
dla przedszkolaka i szkolniaka

 

Konto Dziecka

  1. 0 zł za prowadzenie konta
  2. 0 zł za przelewy standardowe
  3. Oprocentowanie zmienne 5,00% w skali roku do 2 500 zł
  4. Serwis internetowy i aplikacja PKO Junior
Konto Dziecka

Karta Junior

  1. 15 zł za wydanie karty
  2. 0 zł za obsługę karty
  3. 0 zł za wypłaty z  bankomatów PKO Banku Polskiego
Karta Junior

Nie masz konta w PKO Banku Polskim?
Otwórz dwa konta: dla siebie i dziecka. Wypełnij wniosek online. W ciągu dwóch dni roboczych kurier dostarczy Ci jeden dokument do podpisu

Otwórz dwa konta

Konto już otwarte?
Czas zgłosić się po 100 zł

Wypełnij formularz rejestracji.
W e-mailu prześlemy potwierdzenie rejestracji oraz przypomnimy, co zrobić, żeby odebrać kod o wartości 100 zł na Allegro

  • Administratorem danych osobowych jest PKO Bank Polski S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.

    INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

    Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:

    1. Administrator danych

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „Bankiem”.

    2. Inspektor Ochrony Danych

    W Banku powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, adres e-mail: iod at pkobp.pl. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    3. Kategorie danych osobowych -informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą

    Bank przetwarza następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne, dane adresowe oraz dane kontaktowe.

    4. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne

    Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Bank w następujących celach:
    1) przedstawienia ofert lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b lub lit. f Rozporządzenia,
    2) zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia,
    3) realizacji zawartej umowy, lub w celu świadczenia usług przez Bank, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia,
    4) dokonania oceny zdolności kredytowej i analizy ryzyka kredytowego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c Rozporządzenia,
    5) zarządzania przez Bank ryzykiem, w tym oceny zdolności i wiarygodności kredytowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b–c Rozporządzenia,
    6) rozpatrzenia reklamacji, wniosków oraz odwołań, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c i lit. f Rozporządzenia,
    7) realizacji przez Bank czynności wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i lit. e Rozporządzenia,
    8) realizacji uprawnień wynikających z przedstawicielstwa (w tym pełnomocnictwa), poręczenia, na podstawie art. 6 ust. 1 lit b-c Rozporządzenia,
    9) marketingu, w tym promocji produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank lub spółki z Grupy Kapitałowej Banku lub podmioty współpracujące z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
    10) ustalenia i dochodzenia roszczeń przez Bank w związku z prowadzoną działalnością, w tym restrukturyzacji, windykacji, egzekucji wierzytelności, podejmowania działań w celu znalezienia nabywców na majątek stanowiący zabezpieczenie umowy oraz sprzedaży wierzytelności wynikającej z tej umowy lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, przed organami ścigania, organami orzekającymi, w tym sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym, w postępowaniach administracyjnych, w tym podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia,
    11) wykrycia i ograniczenia nadużyć finansowych związanych z działalnością Banku, jak również w celu zapewnienia bezpieczeństwa przechowywania środków pieniężnych klientów Banku oraz prowadzenia postępowań wyjaśniających, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia.

    Dane dotyczące Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    5. Udostępnienie danych osobowych

    Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez Bank :

    1) podmiotom i organom, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Banku danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności na podstawie art. art. 104 ust. 2 i art. 105 ust. 1 i 2 ustawy Prawo bankowe,
    2) podmiotom, którym Bank powierzył wykonywanie czynności bankowych lub czynności związanych z działalnością bankową na rzecz Banku,
    3) instytucjom, o których mowa w art. 105 ust. 4 ustawy Prawo bankowe,
    4) organom i podmiotom uprawnionym do otrzymania danych osobowych na podstawie art. 149 lub 150 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi lub innych przepisów prawa, dotyczących obrotu instrumentami finansowymi (w zakresie usług powierniczych świadczonych przez Bank na podstawie art. 119 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, lub usług wykonywanych przez Bank na podstawie art. 70 ust. 2 ustawy o obrocie instrumentami finansowymi),
    5) biurom informacji gospodarczej, działającym na podstawie ustawy o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych, na podstawie przepisów tej ustawy,
    6) podmiotom z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotom współpracującym z Bankiem, w związku z produktami i usługami oferowanymi przez te podmioty. Lista tych podmiotach dostępna jest na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    6. Przekazywanie danych osobowych do państwa trzeciego

    Pani/Pana dane mogą być przekazane administracji rządowej Stanów Zjednoczonych Ameryki w związku z dokonywaniem międzynarodowych transferów pieniężnych za pośrednictwem SWIFT.

    7. Okres przechowywania danych osobowych

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:

    1) ważności oferty lub rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem,
    2) obowiązywania umowy zawartej z Bankiem, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
    3) niezbędny do dochodzenia roszczeń przez Bank w związku z prowadzoną działalnością lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Banku, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa,
    4) stosowania metod wewnętrznych oraz innych metod i modeli, o których mowa w części trzeciej Rozporządzenia nr 575/2013 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 575/2013 z dnia 26 czerwca 2013r. w sprawie wymogów ostrożnościowych dla instytucji kredytowych i firm inwestycyjnych, zmieniające rozporządzenie (UE) nr 648/2012,
    5) obowiązywania udzielonego Pani/Panu pełnomocnictwa, a po jego wygaśnięciu, w związku z obowiązkiem prawnym Banku wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

    Informacje dotyczące okresów przechowywania danych są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

    8. Przysługujące prawa

    W związku z przetwarzaniem przez Bank Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:

    1) prawo dostępu do danych osobowych,
    2) prawo do sprostowania danych osobowych,
    3) prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5) prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
    6) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania,
    7) prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    8) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.

    9. Źródło pochodzenia danych - informacja dotyczy danych osobowych pozyskanych w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą

    Pani/Pana dane osobowe mogą pochodzić od przedstawiciela ustawowego, mocodawcy w przypadku udzielonego pełnomocnictwa, przedsiębiorcy, w stosunku do którego pozostaje Pani/Pan beneficjentem rzeczywistym, pracodawcy, strony umowy zawartej z Bankiem oraz ze źródeł powszechnie dostępnych, w szczególności z baz i rejestrów: PESEL, Rejestru Dowodów Osobistych, Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), REGON.

    10. Wymóg podania danych

    Podanie Pani/Pana danych osobowych jest konieczne w celu określonym w pkt 4 powyżej, dla:

    1) rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia wniosku o produkt oferowany przez Bank lub usługę świadczoną przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem,
    2) zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy zawartej z Bankiem,
    3) świadczenia usług przez Bank, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak świadczenia usług przez Bank,
    4) rozpatrzenia reklamacji lub skargi a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych będzie brak możliwości rozpatrzenia reklamacji lub skargi,
    5) otrzymywania ofert lub marketingu produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem, a konsekwencją niepodania Pani/Pana danych osobowych jest brak możliwości otrzymywania tych ofert lub marketingu produktów lub usług.

    11. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie

    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, w celu oceny zdolności kredytowej oraz w celach marketingowych, konsekwencją czego będzie możliwość zastosowania wobec Pani/Pana uproszczonej ścieżki obsługi oraz przedstawienia zindywidualizowanej oferty produktów i usług oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank, w tym w imieniu i na rzecz spółek z Grupy Kapitałowej Banku i podmiotów współpracujących z Bankiem.

    Informacje dotyczące zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” oraz w oddziałach i agencjach Banku.

  • captcha

Jak włączyć zgodę na marketing elektroniczny?


  1. Zaloguj się do serwisu internetowego iPKO przy użyciu loginu i hasła
  2. Wejdź kolejno w Ustawienia → Twoje dane → Zarządzanie zgodami
  3. Kliknij Zmień.

Lub kliknij i przejdź bezpośrednio do zarządzania zgodami w serwisie iPKO

Możesz to zrobić również w aplikacji IKO

Zaloguj się do aplikacji, wybierz swój profil, a następnie Moje dane → Zgody marketingowe → Edytuj.

Szczegóły promocji


Promocja jest dostępna dla osób, których dzieci nie mają i nie miały konta w PKO Banku Polskim w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 16 listopada 2022 r. włącznie (nie dotyczy SKO Konta Ucznia). Aby skorzystać z promocji musisz mieć konto w PKO Banku Polskim i aktywny dostęp do iPKO. Promocja trwa od 17 listopada do 31 grudnia 2022 r. albo do wcześniejszego wyczerpania puli 700 nagród.

Organizatorem promocji jest PKO Bank Polski S.A.

Więcej w regulaminie promocji

Pamiętaj


  • Płatnościami BLIK nie są wpłaty w bankomatach, wypłaty z bankomatów ani przelewy na telefon. Przelewy z karty nie są uznawane za transakcje bezgotówkowe. Do liczby transakcji w promocji nie są wliczane transakcje w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.
  • Okres rozliczeniowy karty trwa miesiąc i zaczyna się od dnia, w którym karta była wydana
    Ilość transakcji bezgotówkowych możesz sprawdzić w serwisie iPKO i aplikacji IKO wybierając Moje produkty → Karty.

0 zł za obsługę karty

jeśli zapłacisz min. 5 razy kartą lub BLIKIEM w okresie rozliczeniowym. Inaczej 10 zł/mies.


  • Płatnościami BLIK nie są wpłaty w bankomatach, wypłaty z bankomatów ani przelewy na telefon. Przelewy z karty nie są uznawane za transakcje bezgotówkowe.
  • Zwrot towaru lub anulowanie operacji zmniejsza liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych w okresie rozliczeniowym, w którym nastąpił zwrot albo anulowanie transakcji.
  • Okres rozliczeniowy karty trwa miesiąc i zaczyna się od dnia, w którym karta była wydana
    Ilość transakcji bezgotówkowych możesz sprawdzić w serwisie iPKO i aplikacji IKO wybierając Moje produkty → Karty.

0 zł za obsługę karty

jeśli zapłacisz min. 4 razy kartą lub BLIKIEM w okresie rozliczeniowym. Inaczej 5 zł/mies.


  • Płatnościami BLIK nie są wpłaty w bankomatach, wypłaty z bankomatów ani przelewy na telefon. Przelewy z karty nie są uznawane za transakcje bezgotówkowe.
  • Zwrot towaru lub anulowanie operacji zmniejsza liczbę bezgotówkowych transakcji płatniczych w okresie rozliczeniowym, w którym nastąpił zwrot albo anulowanie transakcji.
  • Okres rozliczeniowy karty trwa miesiąc i zaczyna się od dnia, w którym karta była wydana
    Ilość transakcji bezgotówkowych możesz sprawdzić w serwisie iPKO i aplikacji IKO wybierając Moje produkty → Karty.

TRESĆ REGULAMINU

Regulamin promocji "Tak mamy"


Po wypełnieniu wniosku w ciągu 2 dni roboczych kurier dostarczy kartę debetową oraz 1 dokument do podpisu. Pełny dostęp do serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO zyskasz bezpośrednio po podpisaniu dokumentu.

Otwórz konto online


Masz 18-25 lat i otwierasz Konto dla Młodych? Możesz to zrobić na selfie! Konto będzie aktywne w 15 minut.

Otwórz konto na selfie


Po wypełnieniu wniosku w ciągu 2 dni roboczych kurier dostarczy kartę debetową oraz 1 dokument do podpisu. Pełny dostęp do serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO zyskasz bezpośrednio po podpisaniu dokumentu.

Otwórz konto online


Możesz to zrobić również na selfie. Konto będzie aktywne w 15 minut!

Otwórz konto na selfie